آغاز عملیات بازسازی وترمیم جاده کنار گذر گردنه زنجیرگاه انارک

مسئول راهدارخانه انارک از شروع عملیات بازسازی جاده کنارگذر گردنه زنجیرگاه انارک که به علت ریزش سنگهای کوهستانی مسدود شده بود خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، بهزاد آزاد، مسئول راهدارخانه انارک گفت:از صبح ۲۰ فروردین ماه ۹۸، عملیات بازگشایی و بازسازی محور کنار گذر گردنه زنجیرگاه انارک، از ابتدای جاده انارک تا اول چاه گربه به طول ۱۸ کیلومتر توسط نیرو‌های خدوم وتلاشگر راهدارخانه انارک واداره راه شهرستان نایین آغاز شده است.

بهزادآزاد بیان کرد:متاسفانه محور کنار گذر گردنه زنجیرگاه پس از بارش و سیلاب‌های چند روز گذشته با ریزش سنگ‌های کوهستانی و تخریب همراه بود که ۱۹ فرودین ماه ۹۸ این مسیر مسدود شد و از تردد‌ها در این محور جلوگیری به عمل آمد.

آزاد افزود:از ساعت ۷ صبح امروز با حضور نیرو‌های راهدارخانه انارک و اداره راه شهرستان نایین عملیات خاکبرداری، مرمت، خاکریزی، شانه سازی، پاکسازی از گل و لای و... آغاز شده است تا انشاالله در سریعترین زمان ممکن تردد‌ها در این محور کنار گذر به حالت عادی خود برگردد.

این مسئول اداره راه ادامه داد:نیرو‌های خدوم این اداره با ماشین آلات و تجهیزات لودر، گریدر، کمپرسی و لندکروز هم اکنون در حال فعالیت در این محور هستند.

انتهای پیام/م

 

بازسازی وترمیم جاده کنار گذر گردنه زنجیرگاه انارک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.