مدیرعامل جعیت هلال احمر استان اصفهان:

۳۰ دستگاه تریلر از کمک‌های مردمی اصفهان به مناطق سیل‌زده ارسال شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: ۳۰ دستگاه تریلر و کامیون از کمک‌های مردم اصفهان به مناطق سیل زده کشور اهداء شد.

۳۰ دستگاه تریلر از کمک‌های مردمی اصفهان به مناطق سیل‌زده ارسال شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،جمعیت هلال احمر استان اصفهان، محسن مومنی اظهار کرد: تاکنون به همت والای مردم خیر و نیکوکار استان کمک‌های غیر نقدی به ارزش ریالی بیش از ۱۴ میلیارد ریال جمع آوری و از طریق جمعیت هلال احمر در قالب ۳۰ دستگاه تریلر و کامیون به این مناطق ارسال شده است.

وی افزود: این کمک‌های اهدایی شامل آب معدنی، برنج، آرد، نان خشک، کنسروجات، غذای گرم، پتو، اقلام بهداشتی و شوینده، لباس و چادر مسافرتی بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان بیان کرد: علاوه بر این بیش از سه میلیارد ریال وجه نقد از طریق صندوق‌های جمع‌آوری کمک و نیز فیش‌های واریزی توسط مردم استان توسط جمعیت هلال احمر اصفهان جمع‌آوری شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: برای واریز وجوهات نقدی برای کمک به سیل زدگان شماره حساب ۹۹۹۹۹ به نام هلال احمر نزد تمامی بانک‌های سراسر کشور آماده دریافت وجوهات است و همچنین افراد می‌توانند با کد دستوری #۱۱۲*۷۸۰* از طریق تلفن همراه مبالغ خود را برای کمک به زلزله‌زدگان اهداء کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان بیان کرد: همچنین این جمعیت به منظور یاری‌رسانی به مردم سیل زده استان‌های گلستان، خوزستان، لرستان، چهارمحال و بختیاری و فارس محموله امدادی شامل ۱۳ هزار و ۱۹۰ تخته پتو، ۶ هزار و ۲۳۰ تخته موکت، ۳ هزار و ۳۲۹ بسته غذایی یک ماهه، یک هزار و ۳۰۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته، دو هزار و ۵۳۱ تخته چادر امدادی و ۲ هزار و ۱۸۸ تخته چادر مسافرتی طی چند مرحله تاکنون به این مناطق ارسال کرده است.

وی ادامه داد: علاوه بر آنکه بیش از ۵۰ نجاتگر و پرسنل عملیاتی این جمعیت به استعداد ۹ خودرو کمکدار، یک دستگاه خودرو ارتباطات، ۲۷ دستگاه کف‌کش، ۱۸ دستگاه موتور برق و ۲۷ دستگاه موتور آبکش روبین به منظور امدادرسانی به مردم سیل زده به استان لرستان اعزام شده‌اند.

انتهای پیام/ف

۳۰ دستگاه تریلر و کامیون به مناطق سیل زده کشور اهداء شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار