عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه مطرح کرد؛

حمایت از سپاه پاسداران تا آخرین قطره خون

حجت‌الاسلام خاتمی گفت: سخن آمریکا از بمب اتم، حقوق بشر و تروریست گزافه‌ای بیش نبوده و ما تا آخرین قطره خونمان از سپاه پاسداران حمایت می‌کنیم.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛  حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد خاتمی عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه پیش از ظهر امروز در تجمع بزرگ حوزویان در مسجد فیضیه قم ضمن محکومیت اقدام ترامپ علیه سپاه پاسداران گفت: سلام خدا بر حوزویان که در مقاطع مختلف و حساس انقلاب اسلامی حضور چشمگیر داشته‌اید.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه حضور اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه در این عرصه‌ها را بسیار ارزشمند دانست و گفت: تجمع شما حوزویان ابراز نفرت از رقص شیطانی استکبار جهانی است.

وی به بیان شاخصه‌های مهم حوزه انقلابی پرداخت و عنوان کرد: حوزه انقلابی در تمامی عرصه‌ها حضور فعال داشته و نمونه بارز آن حضور جهادگران طلاب در مناطق سیل‌زده و کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان است.

خاتمی تاکید کرد: تروریستی خواندن سپاه پاسدارن از سوی آمریکا و رئیس جمهوری این کشور را محکوم می‌کنیم، همه ما آمده‌ایم که بگوییم همه پاسدار انقلاب اسلامی هستیم، آمریکا با این کار به دنبال تروریست جلوه دادن نظام اسلامی بوده در حالی که دولت آمریکا نه تنها تروریست بلکه ترویست‌پرور است.

امام جمعه موقت تهران ارتش آمریکا را ارتشی سر تا پا تروریستی دانست و خاطرنشان کرد: سخن آمریکا از بمب اتم، حقوق بشر و تروریست گزافه‌ای بیش نبوده و ما تا آخرین قطره خونمان از سپاه پاسداران حمایت می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه روز به روز بر محبوبیت سپاه افزوده می‌شود، تصریح کرد: قرار دادن نام سپاه در میان گروه‌های تروریستی خواسته رژیم آل سعود بوده اما دیری نخواهد پایید که دولت آل سعود به آل سقوط تبدیل خواهد شد.

امام جمعه موقت تهران در پایان گفت: شما حوزویان با تجمع خود به حوزه انقلابی آبرو داده‌اید و همه ما با وحدتی که در کشور وجود دارد از فرزندان عزیز ملت دفاع می‌کنیم.

انتهای پیام/الف

تا آخرین قطره خونمان از سپاه پاسداران حمایت می‌کنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار