محصولات اپل در بین نوجوانان محبوبیت بیشتری دارند

بر اساس تحقیقاتی که به تازگی انجام شده است، محبوبیت محصولات اپل در بین نوجوانان نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

محبوبیت عجیب و غریب محصولات اپل در بین نوجوانان انتهایی نداردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دستگاه‌های ساخته شده به وسیله شرکت اپل در سراسر جهان محبوبیت زیادی دارند. البته نباید فراموش کرد که آتش محوبیت این شرکت مدتی است که در کشور‌های هند و چین فروکش کرده است. استفاده از محصولات شرکت اپل سن و سال نمی‌شناسد و می‌توان در دست هر فردی با هر سنی آن‌ها را مشاهده کرد. اما بر اساس تحقیقاتی که به تازگی انجام شده استفاده از دستگاه‌های شرکت اپل در یک گروه سنی خاص بیشتر از بقیه است.

در نتیجه این پروژه محققان دریافتند که ۸۳ درصد از ۸۰۰۰ نوجوان آمریکایی که در مصاحبه حضور داشتند دارای آیفون بودند. این در حالی است که ۸۶ درصد مصاحبه شوندگان قصد داشتند برای گوشی بعدی خود از محصولات اپل خریداری کرده یا از آیفون کنونی خود استفاده کنند و آن را تعویض نکنند. آمار به دست آمده از سال گذشته که ۸۲ درصد بود بیشتر است. پیش بینی می‌شود این آمار در آینده‌ای نه چندان دور به ۸۴ درصد برسد و دور از ذهن نیست که پیشرفت همچنان  ادامه داشته باشد.

چیزی در حدود ۲۷ درصد از نوجوانان آمریکایی علاوه بر داشتن آیفون یک گجت پوشیدنی نیز با برند همین شرکت دارند. ۲۰ درصد کسانی که در این مصاحبه شرکت کرده‌اند و دارای میانگین سنی ۱۶.۳ هستند اعلام کرده‌اند که صاحب یک ساعت هوشمند اپل هستند. در این بخش فروش بازار پس از اپل، سامسونگ قرار دارد.

بخش جالب دیگری که در این تحقیق مورد بررسی قرار گرفته روی شبکه‌های اجتماعی تمرکز دارد. در حالی که اسنپ چت محبوب‌ترین است، اینستاگرام در مقام اول مورد استفاده‌ترین شبکه اجتماعی قرار دارد. فیسبوک و توئیتر پس از این شبکه اجتماعی چه از لحاظ محبوبیت و چه از لحاظ استفاده، قرار دارند.


بیشتر بخوانید: تصویربرداری حرفه‌ای در زیر آب، ویژگی جدید پرچمداران اپل خواهد بود


انتهای پیام/

محصولات اپل و محبوبیت آن‌ها بین جوانان آمریکایی

برچسب ها: فناوری ، اپل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار