حوزویان در حمایت از سپاه در مدرسه فیضیه قم تجمع کردند

اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه قم در تجمعی باشکوه اقدام اخیر رئیس جمهور آمریکا علیه سپاه پاسداران را محکوم و حمایت خود را از این نهاد انقلابی اعلام کردند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛  اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه قم پیش از ظهر امروز در تجمعی باشکوه در مدرسه فیضیه قم اقدام اخیر رئیس جمهور آمریکا علیه سپاه پاسداران را محکوم و حمایت خود را از این نهاد انقلابی اعلام کردند.

شرکت‌کنندگان در این تجمع با سردادن شعار‌های «مرگ بر آمریکا» و حمل پلاکارد‌هایی اقدام مذبوحانه اخیر ترامپ را محکوم کردند.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد خاتمی عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه و امام جمعه موقت تهران به ایراد سخن پرداخت و گفت: تروریستی خواندن سپاه پاسدارن از سوی آمریکا و رئیس جمهور این کشور را محکوم می‌کنیم، همه ما آمده‌ایم که بگوییم همه پاسدار انقلاب اسلامی هستیم، آمریکا با این کار به دنبال تروریست جلوه دادن نظام اسلامی بوده در حالی که دولت آمریکا نه تنها تروریست بلکه ترویست‌پرور است.

وی ارتش آمریکا را ارتشی سر تا پا تروریستی دانست و خاطرنشان کرد: سخن آمریکا از بمب اتم، حقوق بشر و تروریست گزافه‌ای بیش نبوده و ما تا آخرین قطره خونمان از سپاه پاسداران حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام/الف

تجمع بزرگ حوزویان در حمایت از سپاه در مدرسه فیضیه قم برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار