سلطانی فر: دولت و مردم در کنار سیل زدگان هستند

وزیر ورزش و جوانان گفت: با عزم و اراده‌ای که در مردم مناطق سیل‌زده وجود دارد و با همت و تلاش مسؤولان و سازمان‌های مردم‌نهاد در اسرع وقت مشکلات مناطق سیل‌زده رفع شود.

سلطانی فر: دولت و مردم در کنار سیل زدگان هستندبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از  پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر در سفر استانی به گلستان در گفتگویی اظهار داشت: ما در وزارت ورزش و جوانان از روز‌های اول فروردین ماه ستاد إمداد و نجات و پشتیبانی از مناطق سیل زده را در استان‌های گلستان و مازندران تشکیل دادیم و بعد با گسترش بارندگی‌ها در استان‌های دیگر از جمله لرستان، فارس، ایلام، کرمانشاه و خوزستان محدوده حمایت، پشتیبانی و عملیات خودمان را گسترش داده.

١١٠٠ مکان ورزشی در اختیار ستاد بحران شهرستان‌ها و استان‌ها قرار گرفته است

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: از روز اول اعلام کردیم که همه مکان‌های ورزشی شامل سالن‌های سرپوشیده و مکان‌های رو باز در اختیار ستاد بحران‌های استان‌ها و شهرستان‌های درگیر سیل قرار بگیرد.

بر همین اساس بیش از ١١٠٠ مکان ورزشی شامل سالن‌های سرپوشیده و محوطه‌های روباز وراستادیوم‌ها در اختیار ستاد بحران شهرستان‌ها و استان‌ها قرار گرفته است. تا این لحظه نزدیک به ٧٠٠ مکان‌های ما مورد استفاده قرار گرفتند. این مکان‌ها علاوه بر اسکان سیل زدگان و مسافران نوروزی برای جمع آوری کمک‌ها نیز بوده است.

فدراسیون های مختلف در امر کمک رسانی به مردم سیل زده حضور داشتند

سلطانی‎فر با بیان اینکه هیئت‎های ورزشی و اعضای ۲ هزار و ۵۰۰ سازمان مردم‎نهاد برای جمع‎آوری کمک‌های مردمی به سیل‎زدگان ساماندهی شدند، تصریح کرد:اعضای هیئت‌های موتورسواری و اتومبیل‌رانی با ماشین‌های شاسی‌بلند کمک‌دار از همان روز‌های نخست به این مناطق اعزام شدند و از فدراسیون قایقرانی و نجات غریق تعداد زیادی از ورزشکاران برای کمک به سیل زدگان اقدام کردند.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: ورزشکاران و قهرمانان ملی کشورمان هم که اهل استان‌های سیل‌زده بودند در مناطق سیل‌زده حضور یافتند.

تلاش می کنیم در اسرع وقت مشکلات مناطق سیل‌زده رفع شود

سلطانی فر با بیان اینکه در سیل اخیر بخشی از اماکن ورزشی دچار خسارت شدند و در چارچوب تصمیمات دولت پس از ترمیم بخش‌های مردمی، بخش‌های دولتی نیز به تدریج ترمیم خواهد شد، اظهار داشت: با عزم و اراده‌ای که در مردم مناطق سیل‌زده وجود دارد و با همت و تلاش مسؤولان و سازمان‌های مردم‌نهاد در اسرع وقت مشکلات مناطق سیل‌زده رفع شود

۴۴ محموله مختلف از استان‌های سراسر کشور به مناطق سیل زده ارسال شده است

سلطانی فر کمک جامعه ورزش را مورد توجه قرار داد و گفت:با احتساب محموله‌ای که امروز ارسال شد ۴۴ محموله مختلف از استان‌های سراسر کشور شامل انواع پوشاک، مواد غذایی، پتو و لوازم بهداشتی ارسال شده و این کمک‌ها نیز استمرار می‌یابد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: جامعه ورزش مانند سایر اقشار همواره در کنار مردم بوده و در بحران سیل نیز حضور جدی و گسترده داشته است و دولت هم از روز‌های نخست وقوع سیل با دستور رئیس جمهور با تمام توان در جهت تأمین منابع و جبران خسارت‌ها و کمک‌های مختلف به سیل‌زدگان در صحنه بوده و امید است با همدلی و همیاری از این بحران نیز به سلامت عبور کنیم.

سلطانی فر در پایان با بیان اینکه استان گلستان در والیبال، فوتبال، سوارکاری و ورزش‌های رزمی یکی از قطب‌های مهم ورزشی کشور محسوب می‌شود، تصریح کرد: در کنار بازسازی اماکن ورزشی آسیب‌دیده از سیل، تلاش خواهیم کرد مکان‌های جدیدی را احداث کنیم تا از این طریق در راستای کاهش آلام و درد و رنج مردم سیل‌زده گام برداریم.


بیشتر بخوانید:

پیام مهدی تاج به کی روش

سطوتی: مراسم گلریزان برای ایجاد انسجام بین جامعه ورزش و سیل زدگان تشکیل شد

خبر مهم ناظمی درباره فردوسی پور


انتهای پیام/ 

صحبت های سلطانی فر بعد از بازدید از شهر آق قلا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار