فرمانده سپاه امام رضا (ع):

سپاه تجلی قدرت ملت ایران در دفاع از انقلاب است

فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: قدرت ملت ایران در دفاع از آرمان‌های انقلاب در سپاه متجلی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،سردار یعقوبعلی نظری  فرمانده سپاه امام رضا (ع) در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه مشهد اظهارکرد: سپاه مولد انقلاب اسلامی بوده و بر اساس اندیشه و تفکر انقلاب اسلامی هویت یافته است.

وی افزود: وظیفه سپاه حفاظت از انقلاب اسلامی است و این یعنی فعالیت این نیرو مادی نبوده و باید در گسترش انقلاب وظیفه خود را به انجام رسانده و از دستاورد‌های آن حفاظت کند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) بیان کرد: اگر سپاه بخواهد رسالت خود را به انجام رساند باید تولید فرهنگ خاص داشته باشد و نمی‌توان بر اساس معادلات موجود در دنیای امروز به نتیجه رسید که این مهم در طی عمره ۴۰ ساله ایجاد شده و فرهنگ دفاع از انقلاب در حال صدور به کشور‌های دیگر است.

نظری تصریح کرد: اتصال سپاه به مردم از طریق بسیج به انجام رسید تا به قدرت تمام نشدنی ملت متصل شود و در واقع باید گفت سپاه چیزی جز نیروی مردمی نیست. اگر مردم بخواهند از نظام دفاع کنند قدرت لازم را دارند که در سپاه متجلی می‌شود.

وی بیان کرد: پس از پیروزی انقلاب تلاش شد در روز‌های ابتدایی با حرکت‌های تجزیه طلبانه مسیر نظام تغییر کند و گروه‌های وابسته به چپ و راست مدعی شدند و تلاش کردند کشور را تقسیم کنند که جز فرزندان پاسدار مردم مقابل آن‌ها ایستادگی نکردند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) تصریح کرد: در کردستان سپاه باید از تمامیت ارضی کشور دفاع و مخلوط شدن صف ضد انقلاب و مردم را مواظبت می‌کرد که در این شرایط شهدایی از جمله بروجردی با اقدامات مدبرانه توانستند اقدامات مؤثری انجام دهند.

نظری گفت: دفاع مقدس نقطه درخشانی است که سپاه و بسیج در کنار مردم صحنه‌های بی بدیلی را برای حفاظت از کشور آفریدند و فرهنگ جدید را به رخ جهانیان کشیدند.

وی تاکیدکرد: خرابی‌های بعد از جنگ موجب شد تا سپاه به عرصه سازندگی وارد شود و سد سازی یکی از اقدامات گسترده این نیرو بود که اگر انجام نمی‌شود معلوم نبود امروز با این میزان بارش در جنوب غرب کشور چه بر سر مردم می‌آمد.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) بیان کرد: در حوزه اطلاعاتی نیز سپاه اقدامات زیادی انجام داده که به دلیل طبقه بندی اطلاعات نمی‌توان آن‌ها را اعلام کرد، اما باید گفت سپاه با اشراف اطلاعاتی جلوی نفوذ سخت و نرم را در عرصه‌های مختلف گرفته است.

نظری در ادامه تاکید کرد: اگر امروز در کشور‌های مانند لبنان و فلسطین مقابل زورگویی صهیونیست‌ها ایستادگی شده و یا مردم در عراق و سوریه مقابل تروریست‌ها بسیج شده اند به دلیل الگوگیری از سپاه بوده است و این افتخار ماست.

وی گفت: داعش درست شد، زیرا دشمنان ملت ایران اندیشه‌های انقلاب اسلامی را پشت دیوار‌های اسرائیل حس می‌کردند و هزینه‌های سنگینی را انجام دادند و نهایتاً شبانه به عراق سفر می‌کنند، اما به نتیجه نرسیدند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) با اشاره به اقدام اخیر آمریکایی‌ها در قرار دادن نام سپاه در لیست گروه‌های تروریستی تاکید کرد: علت این اقدام شکست‌های پی در پی آن‌ها در منطقه و عصبانت از قدرت سپاه است.

 انتهای پیام / ا

خرابی‌های بعد از جنگ موجب شد تا سپاه به عرصه سازندگی وارد شود

برچسب ها: سپاه ، سپاه پاسداران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار