قرایی: باشگاه تراکتورسازی تمرکز بازیکنمان را برهم زد / تیکدری محروم شد

مدیر روابط عمومی باشگاه مس کرمان گفت: تراکتورسازان از حدود ۲ ماه پیش با تیکدری به توافق رسیده بودند.

قرایی مدیر روابط عمومی باشگاه مس کرمان در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  گفت: تیم فوتبال تراکتور سازی از حدود ۲ ماه پیش با مهدی تیکدری بازیکن این تیم به مذاکره پرداخته و به توافق رسیده است این در حالی است که بازی‌های لیگ دسته اول فوتبال هنوز تمام نشده و تیم مس کرمان هنوز بازی‌های خود را به اتمام نرسانده است.

قرایی در ادامه افزود: اگر یکی از تیم‌های لیگ برتر با بازیکنان جوان آن‌ها مذاکره کنند و تمرکزشان را به هم بزنند آن‌ها می‌توانند ساکت بنشینند؟  بنا بر ادعای کادر فنی تیم مس کرمان مهدی تیکدری به دلیل مذاکرات تیم تراکتور سازی در ماه‌های اخیر تمرکز خود را از دست داده است و دچار افت شده است.

قرایی گفت: باشگاه مس کرمان مهدی تیکدری را به دلیل مذاکره با باشگاه تراکتورسازی در حالی که بازی‌ها در جریان است و هنوز فصل به پایان نرسیده است از حضور در تمرینات منع کرد.

مدیر روابط عمومی باشگاه مس همچنین از برنامه ریزی باشگاه برای فصل آینده خبر داد و افزود: باشگاه مس با انتخاب فرزاد حسین خانی برای فصل آینده از حالا خود را برای فصل آینده آماده می‌کند.

وی همچنین در ادامه درباره عملکرد خوب باشگاه گل گهر سیرجان در این فصل از رقابت‌ها افزود: صعود این تیم به لیگ برتر باعث افتخار دیگر نماینده‌های استان کرمان از جمله تیم مس است و فضای مثبتی را در سطح استان ایجاد می‌کند.

تیم فوتبال مس کرمان در این فصل از رقابت‌ها با انجام ۲۷ بازی و کسب ۴۰ امتیاز در جایگاه ششم جدول قرار دارد و شانس صعود به لیگ برتر را از دست داده است.


بیشتر بخوانید:

تیم ملی بسکتبال سه‌نفره نتیجه را به رومانی واگذار کرد

تیم بسکتبال ۳ نفره بانوان از رسیدن به نیمه‌نهایی بازماند


انتهای پیام/

 

تراکتور کار غیر حرفه ای انجام داد

برچسب ها: فوتبال ، اخبار ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار