خدمات ویژه آستان قدس رضوی برای ۴۰ هزار سیل زده خوزستانی

مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در خوزستان گفت: ۴۰ هزار نفر سیل زده خوزستانی زیر پوشش خدمات ویژه آستان قدس رضوی قرار دارند.

خدمات ویژه آستان قدس رضوی برای ۴۰ هزار سیل زده خوزستانیبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام جلیل علی‌نژاد مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در خوزستان در جمع مدیران استانی خوزستان با تشریح وضعیت مناطق سیل زده خوزستان و اسکان مردم سیل زده این مناطق گفت: آستان قدس رضوی با بهره گیری از توان و دانش خادمیاران از روز‌های نخستین سیل در خدمت شهروندان و روستاییان مناطق سیل زده هستند.


وی تصریح کرد: بخش اعظم این افراد در کمپ‌های مدارس اهواز، حمیدیه، شوش، سوسنگرد و کارون قرار گرفته و هر روز از غذای گرم آستان قدس رضوی بهره مند می‌شوند و نیز سیل زدگان از خدمات فرهنگی، آموزشی و روانشناختی بهره‌مند شده و این طرح در حال اجراست.

مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در خوزستان با اشاره به اینکه نیاز‌های غذای گرم سیل زدگان تامین شده افزود: بیل، گونی، شیرخشک، آب معدنی، پوشک بچه و وسایل بهداشتی از مهم‌ترین نیاز‌های ضروری سیل زدگان است که در حال تامین بخشی از آن‌ها هستیم.

علی نژاد افزود: هم چنین مواد شوینده، کنسرو، خرما و نان از مایحتاج دیگر سیل زدگان است که با تلاش خادمیاران از طریق کمک‌های مردمی در حال جمع آوری این اقلام هستیم؛ و این امدادرسانی تا پایان بحران و بازگشت آرامش به مردم ادامه می‌یابد.

وی گفت: آستان قدس رضوی تاکنون پنج میلیارد ریال اعتبار برای کمک به سیل زدگان خوزستانی اختصاص داده است که در آینده نزدیک و پس از برآورد خسارت‌های سیل و مایحتاج مردم این میزان نیز افزایش می‌یابد.

مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در خوزستان افزود: هم چنین برای تامین گوشت مورد نیاز سیل زدگان دو میلیارد و ۱۰ میلیون ریال اعتبار تخصیص داده است.

انتهای پیام//ف. س


سیل زدگان خوزستانی زیر چتر خدمات آستان قدس رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.