پیام یک لرستانی خطاب به سلطنت‌طلب‌ها:

لرستان که غزه و لبنان نیست، پس کجا هستید؟ +فیلم

یک جوان لرستانی با اشاره عدم حضور سلطنت‌طلب‌ها در کمک‌رسانی به سیل‌زدگان گفت آنچه در فضای مجازی می‌بینیم، با واقعیت ۱۸۰ درجه اختلاف دارد.

آنچه در فضای مجازی می بینیم 180 درجه با واقعیت فرق دارد +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند هفته از وقوع سیل ویرانگر در برخی از استان‌های کشورمان می‌گذرد و با وجود تلاش شبانه‌روزی نیروهای جهادی داوطلب و وابسته به ارگان‌های خاص، ضدانقلاب همچنان در تلاش است با سیاه‌نمایی تلاش مجاهدانه و مخلصانه این گروه را نادیده بگیرد.


بیشتر بخوانید: فقط بلدید برای فرانسه شمع روشن کنید/ چو ایران نباشد تن من مباد چی شد؟ +فیلم


ویدئویی از یک جوان لرستانی در فضای مجازی منتشر شده است در آن او صراحتاً اعلام می‌کند که ما معنای برادری را به وضوح فهمیدیم. او خطاب به سلطنت‌طلبان، پهلوی‌دوستان و ایراندوستان از عملکرد آنان انتقاد می‌کند و این جوان معتقد است عملکرد این گروه‌ها در فضای واقعی با فضای مجازی ۱۰۰ درصد متضاد است. او با اشاره به انتقادات این گروه خطاب به سران نظام برای کمک به مسلمانان سطح جهان به آن‌ها می‌گوید: «لرستان که دیگر غزه، سوریه و... نیست، پس چرا نمی‌آیید؟ الان کجایید؟!»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ناشناس
۲۲:۳۳ ۲۶ فروردين ۱۳۹۸
اینها یک مشت منفی باف .در زندگی باخته .عقده ای .مزدوران اجاره ای .طوطی سخن گو بدون فکر .جاسوس .خاین .خبیث .اند که بخاطر همین حرف های نفاق برانگیز شان حقوق های بالا میگیرند و در جای گرم و نرم نشسته اند و به دنبال ناامن کردن وط اند .جونکه چیزی را از دست نمیدهند .دشمن واقعی وطن اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۲۴ فروردين ۱۳۹۸
خداوند شما را از شر اینها حفظ کرده شکر گزار باشید نه دنبال حضورشان.