گوشی لنوو Z6 Pro با اینترنت 5G عرضه می‌شود +تصاویر

بر اساس گزارش‌هایی که به تازگی از گوشی لنوو Z6 Pro منتشر شده‌اند، این دستگاه به فناوری اینترنت 5G مجهز می‌شود.

گوشی لنوو Z6 Pro با فناوری نقطه اتصال 5G همراه می‌شود +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت لنوو یکی از برندهایی است که توانسته با ارائه محصولات متنوع و با کیفیت طرفداران زیادی برای خود دست و پا کند. این شرکت در طراحی دستگاه‌هایی مانند لپ‌تاپ، نت‌بوک‌، تبلت و گوشی هوشمند شهرت دارد.

اکنون لنوو در حال آماده شدن برای عرضه پرچمدار بعدی خودش در ۲۳ آوریل است. این پرچمدار Z6 Pro نام دارد. ما تا به اکنون اطلاعاتی درباره مشخصات این گوشی در دست داریم. از این مشخصات می‌توان به پردازنده Snapdragon 855 استفاده شده در این دستگاه اشاره کرد. در پشت Z6 Pro نیز یک دوربین وجود دارد که خود شرکت آن را دوربین هایپر ویژن 100 مگاپیکسلی می‌نامد. ما حتی بسته بندی این دستگاه را دیده‌ایم. اکنون چانگ چنگ، معاون رئیس این شرکت اعلام کرده است که Z6 Pro اولین گوشی لنوو است که فناوری 5G را ارائه می‌دهد.

گوشی لنوو Z6 Pro با فناوری نقطه اتصال 5G همراه می‌شود +تصاویر

تصویری که از این گوشی در Weibo منتشر شده است نشان می‌دهد که این دستگاه از هر دو نقطه اتصال 5G و 4G پشتیبانی می‌کند. علاوه بر آن تائید شده که Z6 Pro یک گوشی دو سیم کارته است. با این که نقطه اتصال 5G مسئله جدیدی است اما باید گفت که این فناوری هنوز در روزهای اولیه خود است و در چندین بازاری که ارائه شده است تجربه بهتری نسبت به LTE به کاربر نمی‌دهد.

گوشی لنوو Z6 Pro با فناوری نقطه اتصال 5G همراه می‌شود +تصاویر

انتظار می‌رود گوشی لنوو Z6 Pro دارای یک صفحه نمایش بدون ناچ باشد. گفته می‌شود طراحی بدنه این گوشی یا به صورت کشویی است یا در آن از دوربین سلفی بالا رونده استفاده می‌شود. Z6 Pro دارای یک حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش خود است. در ضمن در پشت آن یک دوربین با زاویه دید اولترا واید قرار دارد.


بیشتر بخوانید: طراحی اولیه گوشی منعطف لنوو منتشر شد +تصاویر


انتهای پیام/

استفاده از فناوری نقطه اتصال 5G در گوشی جدید لنوو

 
برچسب ها: فناوری ، لنوو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار