برخی از اطلاعات گوشی گلکسی M40 منتشر شد +تصاویر

صفحه گواهی سلامتی که در سایت Wi-Fi alliance قرار گرفته بعضی از اطلاعات گوشی جدید سامسونگ با نام گلکسی M40 را فاش کرد.

بعضی از اطلاعات گوشی گلکسی M40 منتشر شد +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همراهی کردن موج محصولات جدید سامسونگ که اخیرا معرفی شده‌اند کار آسانی نیست زیرا این شرکت گوشی‌های زیادی را در مدتی کوتاه معرفی کرده است.

پس از رونمایی رسمی از گوشی گلکسی A80 که بسیاری مشتاقانه منتظر آن بودند و معرفی گوشی گلکسی 20e در چند روز گذشته این غول سازنده گوشی‌های هوشمند در حال اضافه کردن هشتمین یا نهمین ( اگر گلکسی A2 Core را نیز در نظر بگیریم) به خط تولید گلکسی A خود است. با این شرایط کاملا منطقی به نظر می‌رسد که سری گلکسی J و گلکسی A با یکدیگر ترکیب شوند و یک خط تولید مشترک داشته باشند.

بعضی از اطلاعات گوشی گلکسی M40 منتشر شد +تصاویر

در طیف گوشی‌های مناسب بودجه خریداران خانواده گلکسی M نیز حضور دارند. در حال حاضر اعضای این خانواده شامل سه گوشی M10، M20 و M30 می‌شود که فروش آن‌ها به سرعت در بازار هند در حال افزایش است و استقبال بسیاری از آن‌ها در این کشور صورت گرفته است. اما به تازگی اطلاعات جدیدی منتشر شده که حضور یک عضو دیگر در این خانواده را تائید می‌کند. این مسئله بر اساس صفحه گواهی جدیدی که در سایت Wi-Fi alliance قرار گرفته تائید شده است.

این مستندات یک دستگاه با شماره SM-M405F/DS را توضیح می‌دهند. به وضوح این دستگاه جدید رقم‌های شماره سریال‌ گوشی‌ها خانواده گلکسی M را دنبال می‌کند. متاسفانه این صفحه اطلاعات زیادی درباره مشخصات این گوشی به ما نمی‌دهد. از محدود اطلاعاتی که ما از این سایت دریافت کرده‌ایم می‌توان سیستم عامل اندروید ۹ پای و Wi-Fi a/c اشاره کرد. البته ما می‌توانیم حدس‌هایی در مورد مشخصات این محصول جدید ارائه دهیم.

بعضی از اطلاعات گوشی گلکسی M40 منتشر شد +تصاویر

با نگاه کردن به گوشی‌های M10، M20 و M30 به نظر می‌رسد گوشی بعدی یعنی M40 باید صفحه نمایشی بزرگ‌تر از نمایشگر ۶.۴ اینچی M30 ارائه بدهد. همچنین زمانی که مشاهده می‌کنیم چگونه گوشی دوم با داشتن صفحه نمایش سوپر امولد خود را از بقیه متمایز می‌کند، ما چیز کمتری از گوشی M40 انتظار نداریم.

در درون این گوشی نیز به نظر می‌رسد از پردازنده Exynos 7904 که در M30 وجود دارد، استفاده شود. شاید هم برای این گوشی از یک دوربین سه‌گانه استفاده شود که شامل یک سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، یک لنز ۵ مگاپیکسلی اولترا واید و یک سنسور تشخیص عمق ۵ مگاپیکسلی است. ما بی‌صبرانه منتظر دیدن محصول بعدی سامسونگ هستیم.


بیشتر بخوانید: سامسونگ از گوشی گلکسی A20e رونمایی کرد +تصاویر


انتهای پیام/

اطلاعات جدید گوشی گلکسی M40

برچسب ها: فناوری ، سامسونگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.