فتاحی: بازی لیگ برتری تیم‌های ایرانی حاضر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به تعویق می‌افتد

مدیر مسابقات سازمان لیگ گفت: تیم‌های ایرانی در صورت صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بین دور رفت و برگشت این رقابت ها، در لیگ برتر استراحت می‌کنند.

سعید فتاحی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره تغییر زمان رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و بحث تداخل زمانی این مسابقات با فصل نقل و انتقالات فوتبال کشورمان بیان کرد: نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر از اوایل مرداد ۹۸ آغاز می‌شود و ما درصدد هستیم بازی‌ها را به شکلی برنامه ریزی کنیم که تیم‌های ایرانی در صورت صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان تا دور رفت این مرحله (۱۴ و ۱۵ مرداد) دست کم ۲ دیدار در لیگ برتر انجام بدهند.

او ادامه داد: از طرفی نمی‌خواهیم در آن وضعیت نمایندگان کشورمان ضرر کنند. به همین دلیل اگر ذوب آهن، استقلال و پرسپولیس بتوانند از مرحله گروهی لیگ قهرمانان صعود کنند با توجه به اینکه دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی ۲۱ و ۲۲ مرداد برگزار می‌شود، احتمال تعویق افتادن بازی‌های این تیم‌ها در لیگ برتر وجود دارد تا آن‌ها با استراحت یک هفته‌ای به مصاف حریفانشان بروند.

مدیر مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران تصریح کرد: درباره نقل و انتقالات هم باید بگویم از زمان شروع فصل و انتقالات که به احتمال فراوان اواخر خرداد است تا چهار هفته پس از آغاز بازی‌های لیگ تیم‌ها می‌توانند در نقل و انتقالات شرکت کنند. طبیعی است تیمی که بخواهد مرداد در لیگ قهرمانان شرکت کند، پیش از شروع بازی‌های این مرحله تمام بازیکنان مدنظر خود را جذب خواهد کرد و فهرستش را در اختیار AFC قرار می‌دهد.

فتاحی ادامه داد: از سال آینده تیم‌های لیگ برتری باید طبق قوانینی که در فیفا و afc وجود دارد ۱۴ روز پیش از آغاز لیگ برتر ۱۴ بازیکن خود را به سازمان لیگ رجیستر و معرفی کنند.


بیشتر بخوانید: زمان دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تغییر کرد


انتهای پیام/

اظهارات فتاحی درباره تیم های حاضر در  لیگ قهرمانان آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار