استاندار قم عنوان کرد؛

کاهش آمار سرقت در نوروز نتیجه اجرای طرح جمع‌آوری معتادین متجاهر است

سرمست گفت:اقدامات بسیار خوبی در راستای کاهش سرقت درنوروز ۹۸صورت گرفت و از مسئولان امنیتی و ناجا در این زمینه قدردانیم.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛بهرام سرمست استاندار قم با بیان اینکه در حوزه مبارزه با مواد مخدر، دستگاه‌های دولتی باید ابتکار عمل داشته باشند،گفت:فرمانداری و نیروی انتظامی قم در این حوزه محوریت دارند، ولی همه ادارات مرتبط باید برنامه خود را معرفی و پس از تصویب در ستاد، برای تحقق آن تلاش کنند.

وی با بیان اینکه اقدامات بسیار خوبی در راستای کاهش سرقت در ایام نوروز ۹۸ صورت گرفت، افزود: از اقدامات مسئولان امنیتی و ناجا در این زمینه قدردانیم.

استاندار قم بخش قابل توجهی از کاهش سرقت در ایام نوروز را به دلیل اجرای طرح جمع‌آوری معتادین متجاهر دانست و عنوان کرد: این طرح باید با غربالگری افرادی که قابلیت بازگشت پذیری به جامعه را دارند، تا ۶ ماه تمدید شود.

وی ادامه داد: باید از ظرفیت‌های موجود برای بکارگیری روانشناس در کمپ‌های ترک اعتیاد و نیز افزایش نشاط در بین معتادین در راستای جلوگیری از بازگشت آن‌ها به دام اعتیاد استفاده شود.

سرمست با تأکید بر استخراج گزارشات دقیق، علمی و میدانی از آسیب‌های اجتماعی افزود:در مقام مسئولیت خوب است بدبینانه نگاه کنیم و همه تلاش خود را در جهت حل مشکلات به کار ببریم؛ ولی در فضای رسانه‌ای نباید خانواده‌ها را دچار دغدغه‌ی بیش از حد کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر مقایسه استان قم با سایر استان‌ها در حوزه عملکرد، بیان کرد: جذب حمایت ستاد مرکزی مبارزه با مواد مخدر کشور نیز باید در دستور کار باشد.

استاندار قم همچنین فعال سازی شورای فرعی شهرستان و کمیته‌های تخصصی در راستای بررسی کارشناسی طرح‌ها را خواستار شد و افزود: مسائل کارشناسی شده باید برای تصویب در جلسه شورا مطرح شوند.

انتهای پیام/ح

کاهش آمار سرقت در قم نتیجه اجرای طرح جمع‌آوری معتادین متجاهر است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.