درگفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

« پروانه و یوغ»،پیام انسانیت را ابلاغ می کند

محسن قزل سوفلو گفت: میلیون ها میلیون آدم روی زمین هستند که می توانیم از آن ها الهام بگیریم وآدم قبل را نسازیم.

محسن قزل سوفلو بازیگر نقش دکتر گاشه در نمایش «پروانه و یوغ» درخصوص نقش خود در این نمایش در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: من شناخت خیلی کمی نسبت به زندگی «ونسان بنکوگ» و در واقع از بریدن گوش و مرگ او در سن کم، اطلاعاتی داشتم و همین سبب علاقه من به این نمایشنامه شد. شخصیت دکتر گاشه شخصیتی است که از بیمار خود بیمارتر است.۶سالی است که جواد محمدپور را می شناسم و از کاراکترهای هم آگاه بودیم.

قزل سوفلو در خصوص شخصیت های نمایشی خود در عرصه تئاتر بیان کرد: در برخی مواقع نقش هایی به ما پیشنهاد می شود که کاراکترها بسیار نزدیک به هم هستند ولی من سعی می کنم کاراکترهایی که بازی می کنم نزدیک به هم نباشند زیرا میلیون ها میلیون آدم روی زمین هستند که می توانیم از آن ها الهام بگیریم و آدم قبل را نسازیم.

وی با بیان اینکه نقش هایی که بازی می کنم بسیار دور از هم هستند،گفت: از سویی نمایش « پروانه و یوغ» در فضای فرم اتفاق می افتد و چند وقتی بود که در این فضا کار نکرده بودم.

بازیگر نقش دکتر گاشه با اشاره به اینکه کلیت نمایش  «پروانه و یوغ» را انسانیت می داند , گفت: فکر می کنم پیام انسانیت و چگونه زیستن پیام اصلی نمایش  « پروانه و یوغ» است که به مخاطبان خود منتقل می کند. این نمایش اتفاقی مثبتی بود که بازخوردهای خوبی از تماشاگران دریافت کردیم . این نمایش کاری صادق و بدون زرق و برق است و انرژی و اتمسفر خوبی دارد .

قزل سوفلو در خصوص کارهای آتی خود گفت: نمایش « حشره » و «کشتارگاه» از نمایش هایی است که در آن بازی می کنم و به زودی بر روی صحنه خواهد رفت.

در خلاصه نمایش آمده است: این نمایش دغدغه‌ها، ذهنیات، کابوس‌ها و رویاهای (ونسان ونگوگ) نقاش شوریده هلندی را دست مایه خود قرار داده و سعی در به تصویر کشیدن ذهن پر تلاطم او در طول زندگی پر فراز و نشیب و غم‌انگیز او را دارد.

محمد چرمشیر نویسنده , کاوه حکیمی تهیه کننده و حمید رحیمی، مرضیه موسوی، محسن قزل سوفلو، جلال محبی، فاطمه عباسی، مهیار قزل سوفلو، نگار سلحشور، آتوسا زرین پور، سپیده پروانه، حسام الدین سیادت، مهرداد امانی، فاطمه محمد امیری، امیر پاشا عبدی، میلاد صفوی و دیبا سرخوش بازیگران نمایش « پروانه و یوغ » هستند.

گفتنی است نمایش « پروانه و یوغ »  از تاریخ   ۱۸ فروردین تا ۱۸ اردیبهشت هر شب ساعت ۲۱:۱۵ در تالار حافظ بر روی صحنه می رود.

انتهای پیام/

برچسب ها: تئاتر ، بازیگر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.