معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مطرح کرد؛

دشمنی آمریکا با ایران هر روز ابعاد جدیدی پیدا می‌کند/ دشمنان تحمل حضور مجموعه‌ای مانند انقلاب اسلامی در منطقه را ندارند/ آمریکا را از تحریم ایران پشیمان می‌کنیم

سردار فدوی گفت: دشمنی چهل ساله آمریکا با جمهوری اسلامی ایران هر روز ابعاد جدیدی پیدا می‌کند.

دشمنی آمریکا با ایران هر روز ابعاد جدیدی پیدا می‌کند/ دشمنان تحمل حضور مجموعه‌ای مانند انقلاب اسلامی در منطقه را ندارندبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار محمد فدوی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران در همایش بزرگ «من یک سپاهی‌ام» اظهار کرد: دشمنی چهل ساله آمریکا با ایران هر روز ابعاد جدیدی به خود می‌گیرد و نمی‌توان ادعا کرد دشمنی آمریکا تجلی پیدا نکرده است، با این وجود ایران در این مدت پیشرفت‌های بی‌نظیری داشته‌ایم.

وی افزود: پیش از پیروزی انقلاب هیچ کشور کوچکی توان و جرات مقابله با آمریکا را نداشت و بعد از پیروزی انقلاب هم ایران با قدرت در مقابل  مستکبران و دشمن چهل ساله خود ایستادگی کرده است.

سردار فدوی گفت: سمت هر جبهه و کشوری حق باشد پشتوانه‌اش قدرت الهی است، اگر قدرت کشور‌های بزرگ و آمریکا جمع شود در برابر قدرت خداوند قطره‌ای  به حساب نمی‌آید، آمریکا خود را قدرت برتر دنیا می‌داند و این در حالی است که جبهه باطل در برابر حق بسیار ضعیف است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران  ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر دین است، یعنی اینکه ما باید به اسلام و دین باور داشته باشیم زیرا  نظام اسلامی با این باور بنا و پی‌ریزی شده است، به دلیل اینکه در جبهه حق قرار گرفته‌ایم خداوند خلف وعده نمی‌کند و تا آخرین لحظه پشتیبان و یاور ما است.

آمریکا عامل آغاز جنگ ۳۳ روزه بین حزب الله و اسرائیل 

وی افزود: جنگ ۳۳ روزه بین حزب الله و اسرائیل در اصل با فشار آمریکا آغاز شده بود زیرا آنها تحمل حضور مجموعه‌ای همراه و مانند انقلاب اسلامی مانند حزب الله را در منطقه  ندارند؛ در این جنگ آمریکا، صهیونیست، اروپایی‌ها و کشورهای مرتجع عرب حضور داشتند زیرا نمی‌توانند  نظام جمهوری اسلامی ایران را در کنار یک غده سرطانی یعنی رژیم اشغال‌گر قدس تحمل کنند، اما به برکت انقلاب اسلامی شکست خوردند و همگی به این مسئله اذعان دارند.

سردار فدوی با اشاره به تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: روح امام خمینی (ره)، موسس سپاه پاسداران در تمام سپاه تجلی دارد؛ سپاه پاسداران در جنگ‌های سخت و نرم به موفقیت‌های با ارزشی دست یافته، ۴۰ هزار شهید با لباس سپاه نشان می‌دهد که سپاه پای دفاع از وطن ایستاده است.

از وضعیت اقتصادی امروز عبور خواهیم کرد

وی گفت: از وضعیت اقتصادی امروز عبور خواهیم کرد و آمریکایی‌ها از اینکه شرکت یا فردی را در ایران تحریم کرده‌اند.

نقش دانشگاه آزاد در تربیت نیروی انسانی ماهر و متدین

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران بیان کرد:  به دلیل اینکه سپاه و دانشگاه بعد از انقلاب تاسیس شدند و امام (ره) در راه‌اندازی هر دو دخیل بوده‌اند،  این نهادها با هم اشتراکاتی دارند، دانشگاه آزاد سهم مهمی در پیشرفت کشور دارد و می‌تواند در پیشرفت اهداف انقلاب موثر باشد؛  همچنین نقش این دانشگاه در تربیت نیرو‌های انسانی ماهر و متدین برای پاسداری از ارزش‌های انقلاب بی بدیل است زیرا دانشگاه آزاد اسلامی قید و بندی‌های دانشگاه‌های دولتی را ندارد می‌تواند در مورد «ما می‌توانیم» الگو باشد.

سردار فدوی در جمع خبرنگار در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه واکنش شما نسبت به تروریست خواندن سپاه از سوی آمریکا چیست؟، گفت: آمریکایی‌ها ۴۰ سال است که با ما دشمنی دارند و ملت ایران ۴۰ سال ثابت کرده است که پشتوانه سپاه و کشور است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار