درودیان در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

تامین مواد اولیه یکی از چالش‌های اصلی در صنف پیراهن فروشان/ فعالیت ۱۸۰۰ واحد صنفی در تهران

یک مقام مسئول گفت: درحال حاضر تامین مواد اولیه بخصوص نخ دوخت، یکی از چالش‌ها برای تولیدکنندگان به شمار می‌آید.

مجتبی درودیان، رئیس اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازار پیراهن گفت: درحال حاضر تأمین مواد اولیه به‌ویژه نخ دوخت، یکی از چالش‌ها برای تولیدکنندگان به شمار می‌آید.

وی با اشاره به اینکه پارچه در بازار با افزایش قیمت روبه‌رو است، تصریح کرد: امیدواریم وضع بازار پارچه بهبود یابد چرا که رکن اصلی در پیراهن، پارچه و نخ است و این افزایش قیمت در پارچه داخلی و خارجی صدق می‌کند.


بیشتر بخوانید: آغاز نمایشگاه بهاره از 11 اسفند/ فروش تولیدات قیمت گذاری نشده، جرم است 


به گفته رئیس اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان، درحال حاضر ۱۸۰۰ واحد صنفی پارچه فروشان در تهران مشغول به فعالیت هستند.

درودیان تأکید کرد: یکی از برنامه‌های اولویت‌دار صنف پیراهن دوزان و پیراهن فروشان بازرسی ماهانه بازرسان اتحادیه، اتاق اصناف و تعزیرات برای جلوگیری از تخلف در این صنف است.

رئیس اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان تصریح کرد: اگر خواهان تولید، اشتغال زایی، حمایت از کالای ایرانی، استقلال کشور و رسیدن به اهداف انقلاب هستیم، باید موضوع حمایت از تولیدکنندگان داخلی را در اولویت کارها قرار دهیم و البته این صنف نیز از این قاعده مستثی نیست.

درودیان تصریح کرد: درحال حاضر قاچاق پوشاک، به دلیل سودآوری بالایی که دارد در صدر بسیاری از اصناف قرار گرفته است که امیدواریم با تدابیر انجام شده از سوی مسئولان اقدامات جدی در این زمینه صورت گیرد.

رئیس اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان گفت: طی سالیان گذشته، تولیدکنندگان با مشکلات زیادی از جمله تأمین مواد اولیه در بازار مواجه بودند، بنابراین حمایت مسئولان و دولتمردان باید در اولویت این صف قرار گیرد.

درودیان در پایان گفت: امیدواریم در سال جدید مشکلات فعلی بازار پیراهن به حداقل برسد تا تولیدکنندگان مشکلی در زمینه تولید و عرضه نداشته باشند.

انتهای پیام/

پارچه در بازار با افزایش قیمت روبه‌رو است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار