ارسال کمک‌های خیران اصفهانی به مناطق سیل‌زده اهواز

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و کالای درون شهری شهرداری اصفهان گفت: مرحله نخست محموله‌های کمکی خیّران اصفهانی با استفاده از دو دستگاه خودرو ایسوزو و یک خودرو وانت این سازمان برای مردم سیل‌زده شهر اهواز ارسال شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مجید طهماسبی مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و کالای درون شهری شهرداری اصفهان اظهارکرد: با توجه به شرایط حاکم در کشور و نیاز مردم مناطق سیل‌زده در زمینه‌های مختلف، سازمان مدیریت حمل بار و کالای شهرداری اصفهان با احساس وظیفه، سعی کرد سهم کوچکی در امدادرسانی‌ها داشته باشد.

وی افزود: با توجه به اینکه شهردار اصفهان پس از مراجعه به مناطق سیل‌زده جنوب کشور طی تماس تلفنی اعلام کرد که چکمه و برخی دیگر از اقلام امدادی مشابه برای امدادرسانی مورد نیاز است، جلساتی در خیریه یوسف‌زهرا (س) برگزار و تعدادی از خیّران را مجاب کردیم تا در حد امکان برخی اقلام مورد نیاز را فراهم کنند و زیرساخت‌های حمل و نقلی و جا به‌جایی بار به صورت خودجوش توسط کارکنان این سازمان انجام شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و کالای درون شهری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: پس از همکاری‌های بسیار خوب خیّران، در فاز نخست محموله‌ای شامل لباس، بیش از ۷۰۰ جفت چکمه، مواد غذایی، پتو، لحاف و تشک با استفاده از دو دستگاه خودرو ایسوزو و یک خودرو وانت برای مردم سیل‌زده شهر اهواز ارسال شد.

وی ادامه داد: محموله ارسال شده در شهر اهواز تحویل دفتر ستاد بحران اصفهان می‌شود تا بین نیازمندان توزیع شود.

طهماسبی با بیان اینکه وقوع سیل تاکنون خسارت‌های فراوانی در چند شهر کشور بر جای گذاشته است، گفت: همه وظیفه داریم با سعی و تلاش نسبت به رفع مشکلات مردم و جبران خسارت‌های ناشی از این سیل که در تاریخ کشور به لحاظ گستردگی بی‌سابقه بوده، بکوشیم.

وی تصریح کرد: سیل اخیر در کنار ویرانی‌ها و خسارات زیادی که ایجاد کرد، نقاط مثبتی نیز به همراه داشت که مهمترین آن، تقویت روحیه همبستگی ملی، انسجام، همیاری و اتحاد مردم، مسئولان و نهاد‌ها بود.

انتهای پیام/م

 

کمک رسانی خیران اصفهانی به مناطق سیل‌زده اهواز

برچسب ها: حمل و نقل ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.