معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور:

مدارس خشتی در کشور برچیده می‌شود

معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: مدارس خشتی و گلی تا پایان شهریورماه ۱۳۹۸ در تمامی استان‌ها برچیده می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،داریوش ورناصری معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور ، روز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیران کل پیشین و جدید نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج گفت : مهمترین برنامه‌ها و سیاست‌های امسال سازمان نوسازی کشور شامل حذف سیستم‌های گرمایشی نفت سوز و گازسوز غیراستاندارد، صنعتی سازی مدارس با رویکرد توجه به معماری اسلامی و ایرانی، ساخت و گسترش مدارس سبز و تکمیل فضا‌های آموزشی نیمه تمام است.

وی افزود: سازمان نوسازی کشور آماده پرداخت ۵۰ درصد هزینه خرید سیستم‌های گرمایشی پیشرفته و جدید برای مدارس است و مابقی نیز باید از محل اعتبارات استان‌ها تأمین شود.

معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور بیان کرد: تحقق برنامه‌ها و سیاست‌های امسال این سازمان علاوه بر رصد شدن دقیق جزو ملاک‌های ارزیابی عملکرد استان‌ها نیز محسوب می‌شود.

وی ابراز کرد: مکان یابی مناسب برای ساخت و ساز مدارس جدید با جدیت و حساسیت خاصی از سوی استان‌ها رعایت شود.

ورناصری عنوان کرد: هر استانی که بتواند این برنامه‌ها و سیاست‌ها را بهتر اجرا کند اعتبارات ملی بیشتری نیز در سال ۱۳۹۹ به آن اختصاص می‌یابد.

ورناصری گفت: مدیرکل جدید نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد تلاش و پیگیری لازم برای ارتقای کیفی فضا‌های آموزشی این استان را مدنظر قرار دهد.

در این آیین پیروز کرمی به عنوان مدیرکل جدید نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از خدمات جهان محرابی مدیرکل پیشین تجلیل شد.

 

انتهای پیام/ت

توسعه و تجهیز مدارس خشت و گلی در تمامی استان ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.