پیامک‌های دریافتی ۹۸/۰۱/۲۶

به گزارشگروه شهروند خبرنگارباشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی ۱۰۰۰۱۹۱۵ (مجله خبری شبکه یک سیما) و ۳۰۰۰۲۳۹۴ (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

 

 

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ بیست و ششم فروردین ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

0561...0918: سلام خسته نباشید من بیمه فرش بافی هستم به علتی مریض بودم هزینه بیمه را چند روزی دیر واریز کردم با شش سال سابقه کار بیمه ی من را قطع کردن لطفا رسیدگی کنید.

 

4937...0917:ئ سلام من ۲۴.۱۰.۹۷ یک پژو پارس تحویل ۳۰ روزه ثبت نام کردم تا امروز هیچ خبری نیست تماس می گیرم می گویند فاکتور نشده و حداقل حدود فاکتور شدنش هم نمی گن لطفا پیگیری کنید.


5649...0901: لطفا کنکور سراسری رو هم مثل کنکور ارشد به تعویق بندازید. 

 

5596...0918: با سلام اینکه فقط ارشد به تعویق بیفته کاملا ناعادلان است.

 

8819...0939: با سلام و خسته نباشید ما پذیرفته شدگان آزمون کادر اداری قوه قضاییه با وجود گذشت ۱۶ ماه از زمان آزمون و طی شدن تمام مراحل استخدامی همچنان بلاتکلیف هستیم .خواهشمندم پیگیری کنید .

 

6098...0917: با سلام با توجه به وضعیت سیل زدگان و مشکلات بسیاری که کنکوری ها با آنها مواجه هستند و زمان بسیار کم باقی مانده تا کنکور از شما تقاضای همکاری با بچه ها و دادن فرصت به آنها را دارم لطفا زحمات کنکوری ها را نادیده نگیرید.

 

2086...0990: چرا سودسهام عدالت برای ما واريز نشد؟

 

9091...0905: با سلام و خسته نباشید.من و تعداد ۸۰۰ نفر کارگر فنی بیش از سه سال در پالایشگاه بید بلند واقع در خوزستان شهرستان بهبهان شرکت جهانپارس مشغول کار هستیم که تو این مدت نه عیدی و سنوات نه حقوق کامل و با تایم کاری یازده ساعت در روز کار می کنیم. و هیچگونه درصد حقوقی نداریم و دارن تو روز روشن حق و حقوق ما را می خورن لطفا پیگری کنید. با تشکر .

 

8200...0915: سلام با تبریک سال نو لطفا پیگیری نمایید تکلیف نیروهای شرکتی تمام وقت انکال علایم الکتریکی راه آهن که قرارداد  تجمیع کشوری نشدن چیه ؟

 

6861...0938: باسلام،ماکارگرای شرکت فازدو بیدبلندخلیج فارس به مدت دوسال مشغولیم که نه مزایایی نه حق و اولا نه ایاب ذهابی هیچ مزایای بهمون نمیدن لطفا رسیدگی شود خواهش می کنیم.

 

5929...0918: 30سال کارگری کردم، پاداش بازنشسته های منابع طبیعی سال ۹۷ کی پرداخت میشه؟!

 

0824...0913: سلام خسته نباشید جاده جوادیه به بافق شش کیلومتر خاکی دارد کی می خواند این شش کیلومتر رو آسفالت کنند .جلوبندی ماشینمون داغوووووووون شد لطفا پیگیری کنید یا حق.

 

5257...0914: ازتون خواهش مي كنم موضوع تعويق كنكور را به گوش نمايندها برسونيد.اين آخرين شانس ماست.

 

5059...0912: سلام.من بیمه مشاغل آزاد تأمین اجتماعی هستم حق بیمه من تا پارسال(سال 97) ماهیانه مبلغ 200هزارتومان پرداخت می کردم.سال جدیدحق بیمه من مبلغ 280 هزارتومان ماهیانه شده یعنی 80هزار تومان درماه افزایش یافته من بیکارم ازکجابیارم ماهیانه 280هزارتومان به بیمه پرداخت کنم اینقدرافزایش آیادرسته?لطفا به گوش مسئولین برسانید.تشکر.

 

6576...0933: دعوت باسلام مدت 2 ماه هست که بزرگ ترین کتابخانه کشور(کتابخانه امام خمینی) افتتاح شده ولی دریغ از پذیرش دانش پژوهشان مشهد مقدس

 

6023...0990: چراسودسهام عدالت واريزنشد

 

5089...0930: سلام لطفا در مورد استخدام بخش خصوصی پیگیر باشید بلاخره معتبره یا غیر قانونیه کارشون تا الان مبلغ زیادی گرفته شده برا ثبت نام .

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید
انتهای پیام/
 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۳ ۲۹ فروردين ۱۳۹۸
لطفا گزارشی از امیرآباد بیرجند در خراسان جنوبی تهیه کنید. عدم واگذاری تلفن ثابت جدید، عدم اجرای وعده تعیین مالکیت باغ و عمارت امیرآباد که تحت استعمار دانشگاه بیرجند است و هیچ سهمی در گردشگری استان ندارد و بنا هم اوضاع خوبی ندارد لازم به ذکر است به علت عقب نشینی دیوار باغ یک برجک نگهبانی بیرون دیوار مانده و به حال خود رها شده و مسوولین منتظرند تا خراب شود و از سر راه آن رابردارند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. همچنین زیرگذری که باعث شده مسیر مستقیم بسته شود و ماشین ها برای انجام کارهای خود در حاشیه جاده در مسیر جاده توقف کنند.
آخرین اخبار