همکاری و برنامه‎سازی برای معرفی و توسعه ظرفیت‌های ورزشی

صدا و سیما و اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری برای معرفی و توسعه زیرساخت‌های ورزشی در استان همکاری می‌کنند.

صدا و سیما و ورزش و جوانانبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، در نشست هم‌اندیشی مدیران کل صدا و سیما و ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری، پیرامون گسترش همکاری‌های مشترک برای معرفی ظرفیت‌ها و توسعه زیرساخت‌های ورزشی در استان، گفتگو و تبادل نظر شد.

همچنین تفاهم‎نامه‌ای در این راستا به امضا رسید که تولید مستند تلویزیونی «چهارمحال و بختیاری، اردوبام ورزشی ایران» در شبکه استانی سیمای جهان‎بین از مفاد آن است.

یوسف افشاری‎نیا مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری در این نشست گفت: معرفی استان به عنوان اردوبام ورزشی ایران می‌تواند زمینه ساز توسعه فعالیت‌های ورزشی استان در سطح ملی و بین‎المللی باشد.

وی افزود: مستند «چهارمحال و بختیاری، اردوبام ورزشی ایران» با موضوع ظرفیت‌های ورزشی، به زبان اصلی فارسی با دوبله انگلیسی و زیرنویس عربی تولید می‌شود تا به عنوان یک بسته رسانه‌ای در اختیار میهمانان، مسافران و مسئولانی که به استان سفر می‌کنند، قرار گیرد.

حمید کریمی مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری هم گفت: این استان با توجه به قابلیت‌های ورزشی و موقعیت جغرافیایی ویژه، زمینه لازم برای اجرای طرح اردوبام و میزبانی مسابقات و برنامه‌های ملی و بین‎المللی را دارد که این موضوع نیازمند همکاری دیگر دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی از جمله رسانه استانی است.

وی افزود: توسعه همکاری با صدا و سیما برای تولید آثار رسانه‌ای می‌تواند در معرفی جاذبه‌ها و زیرساخت‌های ورزشی استان و بهره‎گیری از امکانات هتلینگ و فرودگاه برای ارتقای ورزش، رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال مؤثر باشد.

کریمی، همچنین از تعامل و توجه صدا و سیما در انعکاس برنامه‌های حوزه ورزش و جوانان در استان قدردانی کرد.

انتهای پیام/ش

تفاهم‎نامه همکاری صدا و سیما و اداره کل ورزش و جوانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.