توقیف محموله ۹۰۰ کیلوگرمی گوشت فاقد مجوز در دیلم

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم گفت: ماموران انتظامی موفق شدند یک دستگاه کامیون حامل ۹۰۰ کیلو گرم گوشت قرمز بدون مجوز وزارت بهداشت را توقیف کنند.

توقیف محموله ۹۰۰ کیلوگرمی گوشت فاقد مجوز در دیلم فبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  سرهنگ رضا اسماعیلی افزود: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و فرآورده‌های گوشتی و تشدید نظارت بر واحد‌های نگهداری و حمل مواد غذایی، ماموران ایستگاه بازرسی شهید "موسوی" حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون یخچال دار مخصوص حمل موادغذایی مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی گفت: ماموران انتظامی در بازرسی از این خودرو ۹۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز فاقد مجوز وزارت بهداشت که به صورت غیرقانونی از استان بوشهر در حال انتقال به یکی از استان‌های همجوار بود کشف و توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم با بیان اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش محموله گوشت توقیفی کشف شده یک میلیارد ریال اعلام شده است، عنوان داشت: در همین رابطه یک نفر متهم دستگیر شد و پس از تکمیل تحقیقات در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

سرهنگ اسماعیلی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر مجاز از جمله توزیع کالا‌های ممنوعه غیر بهداشتی مراتب را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/م

توقیف یک دستگاه کامیون حامل گوشت قرمز بدون مجوز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.