تجلیل از عکاسان برتر ۴۰سالگی انقلاب در سمنان

برترین‌های مسابقه عکس بهمن تماشایی ویژه جشن چهل سالگی استان سمنان معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، این مسابقه عکس با فراخوان معاونت فضای مجازی صداوسیمای مرکز سمنان برگزار شد و از هزار و ۳۰۰ عکس راه یافته به دبیر خانه، ۴۰ عکس انتخاب و به صاحبان این آثار به رسم یاد بود تندیس و هدایایی اهدا شد.

حجت الاسلام توکلیان مدیرکل صداوسیمای مرکز سمنان در آیین تجلیل از عکاسان برتر گفت: انقلاب اسلامی ایران یکی از باشکوهترین انقلاب‌های مردمی در صده اخیر است که با نگاه و اندیشه امام راحل با رویکرد اسلام ناب محمدی و محوریت، ولی فقیه به پیروزی رسید.

وی با تاکید بر حفظ و صیانت جمهوری اسلامی، یکی از راه‌های ثبت انقلاب را مشارکت مردم برای بیان شکوه و عظمت انقلاب در قالب هنر عنوان و هدف از برگزاری مسابقه عکس بهمن تماشایی را تحقق این رویکرد بیان کرد.

سرهنگ شوقانی جانشین فرمانده سپاه قائم استان هم در این آیین، استفاده از هنر را یکی از بهترین راه‌های مقابله با جنگ روانی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی دشمن دانست و افزود: دمیدن روح امید و اعتماد به نفس در مردم، تقویت و انسجام و همبستگی داخلی، توسعه نگرش‌های مثبت به روحیه جهادی با ابزار هنر در بی اثر کردن و خنثی شدن توطئه‌های دشمنان نقش بسزایی دارد.

حجت الاسلام قندهاری رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان هم با بیان اینکه ملت ایران حماسی و در همه عرصه‌های حضور فعال و موثر دارند گفت: مردمی که در چهل سالگی انقلاب، بهمن تماشایی خلق کردند در حادثه سیل نیز حماسه آفریدند و با همه وجود به کمک هموطنان آسیب دیده شتافتند.

احمدی مسئول بسیج هنرمندان استان هم ایجاد زمینه برای حضور هنرمندان در همه عرصه‌های جامعه را از رسالت‌های سازمان بسیج هنرمندان عنوان کرد.

احمدرضا کاشفی معاون فضای مجازی صداوسیمای مرکز سمنان و دبیر مسابقه عکس بهمن تماشایی هم در این آیین گفت:در فراخوان این مسابقه آثار هنری از همه نقاط استان سمنان ارسال و پذیرفته شد و این حرکت فرهنگی در راستای مشارکت هنرمندان در حفظ نظام و انقلاب تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام / گ

جزئیات تجلیل از عکاسان برتر ۴۰سالگی انقلاب در سمنان

برچسب ها: سپاه ، 22بهمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.