امداد رسانی به بیش از ۵۰۰ نفر در خراسان رضوی

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: ۵۸۴ نفر از اهالی روستا‌های سرخس، بردسکن و نیشابور در این استان که براثر بارندگی منازلشان دچار آبگرفتگی شده بود اسکان اضطراری داده شدند.

امداد رسانی به بیش از ۵۰۰ نفر در خراسان رضویبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  اسماعیل بهمن آبادی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: در پی بارش‌های روز گذشته ۲۰ منزل مسکونی در روستای صمد آباد  سرخس دچار آبگرفتگی شد.

وی با بیان اینکه صد نفر سکنه این روستا به صورت موقت در یک حسینیه اسکان داده شدند اظهار داشت: ۴۰ تخته موکت میان این افراد توزیع و ۲۰ دستگاه چادر برای آنان برپا شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: بر اثر این بارش‌ها چهار روستای کلاته نو، درونه، سیف آباد و محمد آباد در بردسکن دچار سیل و آبگرفتگی شد که اهالی آن توسط امدادگران هلال احمر در زائرسرای امام رضا (ع) بردسکن و مسجد امام حسن مجتبی (ع) این شهر اسکان داده شدند.

بهمن آبادی افزود: ۴۰۰ قرص نان، بیش از ۱۱۰ قوطی کنسرو و ۴۰۰ تخته پتو میان اهالی این چهار روستا توزیع شد.

وی تصریح کرد: همچنین امدادرسانی و اسکان اضطراری ۹۱ نفر از اهالی سه روستای عطائیه، کلاته باغ و ده حسینی شهرستان نیشابور از دیگر خدمات بود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی سامانه بارشی که از شنبه گذشته سبب بارش‌های سیل آسا در این استان شد تا عصر امروز از خراسان رضوی خارج می‌شود.

انتهای پیام//آ. ف



آبگرفتگی ۲۰ منزل مسکونی درسرخس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.