در نامه ای به گمرک اعلام شد؛

واردات خودروهای دپو شده منوط به تایید وزارت صمت

مدیرکل دفتر صادرات و واردات وزارت صمت در نامه‌ای به گمرک اعلام کرد برای ترخیص خودروها ضرورت دارد اطلاعات این پرونده‌ها مجدد به وزارت صمت ارسال تا پس از بررسی دستور لازم اخذ شود.

واردات خودروها دپو شده در گمرک منوط به تایید وزارت صنعتبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مدیرکل دفتر صادرات و واردات وزارت صمت در نامه‌ای به گمرک اعلام کرد برای ترخیص خودرو‌ها ضرورت دارد اطلاعات این پرونده‌ها مجدد به وزارت صمت ارسال تا پس از بررسی دستور لازم اخذ شود.

در این نامه مورخ ۹۸/۱/۲۶ آمده است: پیرو نامه شماره ۳۳۸۴۲۲ مورخ ۹۷/۱۲/۲۸ دفتر مقررات صادرات و واردات در ارتباط با نحوه تایید سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در زمان ترخیص خودرو‌ها به استحضار می‌رساند. فرایند قید شده در نامه مذکور از تاریخ ۹۷/۱۰/۱۶ قابل استناد است.


بیشتر بخوانید: مکاتبه وزارت صنعت با گمرک در مورد ترخیص خودرو‌ها


برای موارد قبل از تاریخ ۹۷/۱۰/۱۶ که زمان شروع مصوبه است. ضرورت دارد اطلاعات این پرونده‌ها مجدد برای وزارت صنعت، معدن و تجارت ارسال شده تا سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان نسبت به بررسی آن‌ها اقدام و نتیجه جهت طی مراحل بعدی به گمرک ج. ا. ا ارسال گردد.

دولت در جلسه مورخ ۹۷/۱۰/۹ ممنوعیت واردات خودرو‌های خارجی دپو شده در گمرکات و مناطق آزاد را لغو کرد. این مصوبه در تاریخ ۹۷/۱۰/۱۶ توسط معاون اول رئیس جمهور به دستگاه‌های ذی ربط ابلاغ شد.

انتهای پیام/

دولت ممنوعیت واردات خودرو‌های خارجی دپو شده در گمرکات و مناطق ازاد را لغو کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ملکوت
۱۱:۵۴ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
زود خارج کنید از گمرک این ماشینهای خارجی تا قیمت ماشین پائین بیاد چرا صمت این همه لجبازی میکند چرا ماشینهای خارجی وارد نمیکنید علت چی هست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
ماشين وارد بشه قيمتا افت پيدا ميکنه به شدت
آخرین اخبار