محمودزاده: به صورت نا محسوس مسابقات لیگ یک را رصد می‌کنیم

مسئول برگزاری مسابقات لیگ یک گفت: با توجه به این لیگ دسته اول فوتبال کشور هفته‌های پایانی خود را دنبال می‌کند به صورت نا محسوس مسابقات را پیگیری می‌کنیم.

فریبرز محمود زاده مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: لیگ دسته اول فوتبال هفته‌های پایانی خود را دنبال می‌کند و با توجه به حساسیت این بازی‌ها تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا این مسابقات بدون کوچک‌ترین مشکلی به پا یان برسد.

او همچنین در خصوص حضور ماموران دوپینگ در تمرین تیم‌ها و هتل‌های محل اقامت آن‌ها گفت: در طول فصل در ۲ یا ۳ مرحله از هر باشگاه تست دوپینگ گرفته شده است.

محمود زاده در خصوص جلسات تشکیل شده با کمیته اخلاق و کمیته داوران نیز افزود: این جلسات از ۳ هفته گذشته به صورت هفتگی و مرتب برگزار می‌شود.

او همچنین در خصوص جلسات برگزار شده با نیرو‌ی انتظامی در خصوص کنترل امنیت ورزشگاه‌ها در هفته‌های پایانی، ضمن تشکر از آن‌ها گفت: جلسات متعددی با نیروی انتظامی برگزار شده است و از این بابت جای هیچگونه نگرانی نیست.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ یک در پایان با اشاره به ناراحتی بعضی از مربیان لیگ یک در خصوص مزاحمت‌های برخی از دلال‌ها جهت ثبت قرارداد با بازیکنان آن‌ها گفت: این موضوع زیر نظر حراست فدراسیون فوتبال است، ولی تا به این لحظه باشگاه‌ها هیچگونه شکایتی در این خصوص نداشته اند و در صورت شکایت و ارائه مستندات با آن‌ها برخورد می‌شود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار لیگ دسته اول

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار