شرکت بیش از ۶۸۰ دانش آموز در مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر استان همدان

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان از ادامه روند برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر استان در سال جاری خبر داد.

شرکت بیش از ۶۸۰ دانش آموز در مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر استان همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، عبدالله جعفری، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان با بیان این که سی و ششمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر سراسر استان به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و یادواره شهدای دانش آموز در سال ۹۷ آغاز شده بود افزود: ادامه این دوره از مسابقات نیز از ۲۸ فروردین تا ۹ اردیبهشت سال جاری در سالن‌های ورزشی شهر همدان برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: این مرحله از مسابقات در دو دوره تحصیلی متوسطه اول و دوم و در ۶ رشته مقطع با شرکت ۶۸۲ نفر دانش آموز ورزشکار، سرپرست، مربی، داور و عوامل اجرایی برگزار خواهد شد.

جعفری با بیان این که شرکت کنندگان در این مرحله از مسابقات در ۳ رشته ورزشی والیبال، هندبال و دو و میدانی در قالب ۵۰ تیم با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت ادامه داد: تیم‌ها و نفرات برتر این مسابقات به مرحله کشوری اعزام خواهند شد.

وی گفت: در هفته های آینده شاهد برگزاری مرحله پایانی مسابقات دانش آموزان دختر استان همدان در رشته دو و میدانی در مقطع اول و دوم متوسطه نیز خواهیم بود.

انتهای پیام/ ش

برگزاری مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر استان همدان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.