فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی اردبیل؛

کنترل قاچاق چوب در استان اردبیل

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان اردبیل گفت: با تلاش نیرو‌های این یگان مسیر‌های قاچاق چوب جنگلی از طریق استان بسته شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سرهنگ یوسف فتحی، فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان اردبیل افزود: جلوی قاچاق چوب در این استان با استقرار گروه های ثابث و سیار گرفته شده و تمام مبادی ورودی و خروجی استان با همکاری پلیس راه تحت کنترل بوده و نیروهای مستقر اجازه قاچاق چوب به سودجویان را نمی دهند.

وی گفت: نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی در پاسگاه های ویژه منابع طبیعی نیر ، مشگین شهر ، نمین و خروجی خلخال بصورت شبانه روزی مستقر هستند و در سال گذشته هزار و 986 اصله قنداق ،23 هزار و 650 کیلوگرم زغال و ٣٠ تن هیزم توسط یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی کشف شد که بیشتر آنها از استان های همجوار بویژه استان گیلان وارد اردبیل شده بود.

فتحی تصریح کرد: 10 کیسه زغال هم دیروز در روستای سوهای نمین کشف و متخلفان به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان اردبیل گفت: هماهنگی و تعامل با نیروی انتظامی نیز در بحث رسیدگی و برخورد با متخلفان و متجاوزان به عرصه های ملی و منابع طبیعی صورت گرفته و قرار شده این نیروها در زمینه سایر تخلفات حوزه منابع طبیعی کمک‌ رسان یگان حفاظت منابع طبیعی باشند.

انتهای پیام/ع

قاچاق چوب آلات جنگلی در اردبیل

 

برچسب ها: قاچاق ، منابع طبیعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار