اسفندیاری فر:

در حال حاضر آرامش بهترین نسخه برای کشتی است

مربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: در طول چهارماه گذشته اردو‌های تیم ملی با جدیت، همدلی و صمیمیت برگزار شده و بهترین چیزی که به آن نیاز داریم آرامش است.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ایرج اسفندیاری فر مربی تیم ملی کشتی فرنگی با بیان این مطلب افزود: در چهار ماه گذشته چندین مرحله اردو و حضور در چند تورنمنت بین المللی را در دستور کار داشتیم و با جدیتی که کشتی گیران و کادر فنی داشتند، خدا را شکر کار به خوبی پیش می‌رود و همدلی و صمیمیت بین اعضای تیم ملی وجود دارد.

وی ادامه داد: هفته دیگر راهی رقابت‌های آسیایی چین در شهر "شی آن" می‌شویم و سعی کردیم تیم را آماده این مسابقات کنیم که نتیجه خوبی بگیرد.

اسفندیاری فر تصریح کرد: البته هدف اصلی ما حضور در رقابت‌های جهانی قزاقستان و کسب سهمیه المپیک است و برنامه ریزی اصلی کادر فنی برای این مسابقات است.

وی افزود: پس از رقابت‌های آسیایی در چین چندین مرحله اردو و حضور در سه تورنمنت تدارکاتی را در دستور کار داریم که امیدوارم بتوانیم برنامه‌های خود را به نحو مطلوبی پیگیری کنیم.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی در مورد نفرات حاضر در اردوی تیم‌های ملی اظهار داشت: سعی کردیم همراه با کشتی گیران با تجربه، نفرات جوان را نیز به اردو‌های تیم ملی دعوت کنیم و در حال حاضر کشتی گیران جوان خوبی در تمرینات ما حضور دارند و به نظرم علاوه بر اینکه می‌توانیم به حضور برخی از آن‌ها در المپیک ۲۰۲۰ حساب کنیم، اما مطمئنا در المپیک ۲۰۲۴ می‌توانیم نتیجه خوبی از این کشتی گیران بگیریم.

وی ادامه داد: نفراتی همچون ناصرپور، تاپ، محسن نژاد و ساروی را در اختیار داریم و آن‌ها نیز در تورنمنت وهبی امره ترکیه توانایی‌های خود را نشان دادند و این میدان دادن به جوانان در کنار نفرات با تجربه فرصت را به آن‌ها خواهد داد که دیده شوند.

اسفندیاری فر در مورد شرایط موجود در کشتی کشور گفت: کشتی نیاز به منابع مالی و ثبات دارد و اگر کادر فنی بتواند بدون دغدغه برنامه‌های خود را به نحو مطلوب اجرا کند، می‌توانیم نتایج دلخواه را کسب کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آرامشی که در حال حاضر در داخل کشتی وجود دارد بالاترین چیزی است که کادر فنی می‌خواهد و جا دارد از بنی تمیم سرپرست فدراسیون کشتی به خاطر تلاش‌هایی که در این چند ماه داشته است تشکر کنم.


بیشتر بخوانید:

یزدانی: یک سال از بازی‌های آسیایی گذشته، اما هنوز پاداشمان را نگرفته ایم

تائیدیه کاندیدای ریاست فدراسیون کشتی


انتهای پیام/

صحبت‌های مربی تیم ملی کشتی فرنگی قبل از اعزام به رقابت‌های قهرمانی آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار