قطعی ۴ روزه تلفن تمام خدمات اداری بنت نیکشهر را مختل کرده است

معاون برنامه ریزی و هماهنگی فرمانداری نیکشهر گفت: قطعی تلفن و اینترنت براثر سیلاب موجب قطع تمامی خدمات ارتباطی از قبیل سرویس اینترنت در شهر بنت شده که این امر خدمات رسانی ادارات، واحد‌های تجاری، اقتصادی، بانک‌ها و جایگاه‌های سوخت را مختل کرده است.

قطعی ۴ روزه تلفن تمام خدمات اداری بنت نیکشهر را مختل کرده استبه گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جواناز زاهدان ،بشیر احمد رئیسی زاده  اظهار داشت: ارتباط مخابراتی چهار هزار و ۵۰۰ نفر در دهستان توتان، محمدان و جمعیت ۲۹ هزار نفری بخش بنت شهرستان نیکشهر از آغاز سامانه بارشی شنبه شب هفته جاری تاکنون شده و این مشکل همچنان ادامه دارد.

وی افزود: هم اینک قطعی تلفن و اینترنت در ۹۶ روستای بخش بنت و شهر بنت وارد چهارمین روز شده و همچنان اطلاعی از خسارت‌های سیل و بارندگی‌ها در برخی نقاط صعب العبور روستایی نداریم.

سرپرست بخشداری بنت نیکشهر بیان کرد: قطع ارتباط کل بخش و نبود راه دسترسی به دلیل تخریب راه‌های خاکی نگرانی برای خسارت‌های جانی و مالی را افزایش داده است.
وی تصریح کرد:متاسفانه تاکنون تلاش ماموران مخابرات شهرستان نیکشهر نتیجه بخش نبوده است.

رئیسی زاده اظهار داشت: خسارت سیلاب ها، قطعی کامل تلفن و اینترنت باعث شده تا ادارات دولتی امکان ارائه خدمت به مردم را نداشته باشند.

وی با بیان اینکه ماموران مخابرات نیکشهر در حال بررسی و برطرف کردن مشکل اینترنت هستند افزود: طغیان رودخانه ملوران و رودخانه‌های فصلی محور‌های مواصلاتی منتهی به مرکز بخش بنت را قطع کرده است.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی فرمانداری نیکشهر گفت: ابنیه فنی راه‌های روستایی بنت دچار آبردگی شدید و۸۰ متر از سیل بند حفاظتی این شهر دچار خسارات جدی شده است.

وی بیان کرد: کار بازگشایی و عادی سازی تردد از صبح امروز با تلاش راهداران در محور بنت به مرکز شهرستان آغاز شده است.

رئیسی زاده با بیان اینکه خانه‌های مردم آسیب جدی دیده و نیاز به کمک دارند، افزود: به تعدادی از خسارت دیدگان سیل در شهر بنت توسط هلال احمر اقلام امدادی تحویل شده است.

وی تکمیل پل ملوران در محور بنت به نیکشهر، ابنیه فنی راه‌های روستایی و آسفالت حداقل ۲۰۰ کیلومتر از راه‌های خاکی سطح بخش بنت بویژه دهستان توتان و مهمدان را خواستار شد.

انتهای پیام/گ

مختل  شدن دمات اداری بنت نیکشهر

 

برچسب ها: سیلاب ، فرمانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار