استاندارکردستان هشدار داد:

با اخلال گران بازار آرد و گندم به شدت برخورد می شود

استاندار کردستان در‌باره پیش‌خرید گندم با قیمت بیش از خرید تضمینی دولتی توسط برخی افراد سودجو در استان گفت: باید با عواملی که به صورت هدفمند غذای مردم را تحت تأثیر قرار می‌دهند قاطعانه برخورد شود.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان، بهمن مرادنیا در نخستین جلسه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، گفت: با توجه به اینکه تحریم‌ها مشکلاتی برای کشور ایجاد کرده، از دستگاه‌هایی که در گلوگاه‌ها مستقر هستند انتظار می‌رود با قاچاق که اقتصاد کردستان و معیشت مردم را با مشکل مواجه کرده به‌جد مبارزه کنند.

وی تاکید کرد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری با نام سال رونق تولید نام‌گذاری شده، باید راهکاری مناسب برای رونق تولید و ایجاد اشتغال داشته باشیم.

استاندار کردستان با تاکید بر اینکه برای مقابله با معضل قاچاق تماماً چشم و گوش باشیم، تصریح کرد: به‌عنوان استانی که همیشه متهم به قاچاق بوده‌ایم اما در واقع اینگونه نیست، باید تعرفه‌ها را بازنگری کنیم چون نمی‌توانیم مرزها را ببندیم.

وی در خصوص پیش‌خرید گندم با قیمت بیش از خرید تضمینی دولتی توسط برخی افراد سودجو در استان، گفت: باید با عواملی که به صورت هدفمند غذای مردم را تحت تأثیر قرار می‌دهند قاطعانه برخورد شود.

مرادنیا در مورد عدم تمکین برخی مسئولان به مصوبه شورای تامین استان در خصوص بلا مانع بودن حمل دام داخل استان، متذکر شد: مشکل ما کم‌توجهی به قانون و اعمال نظر شخصی است؛ نباید با اعمال سلیقه شخصی، زندگی روزمره مردم را دچار مشکل کنیم.

استاندار کردستان در پایان یادآور شد: باید در عمل ثابت کنیم می‌توانیم در مقابل طیفی به نام قاچاقچی مقابله کنیم چرا که این انتظاریست که مردم از ما دارند.

انتهای پیام/م

برخورد قاطع با اخلال گران بازار آرد و گندم در استان کردستان

 

 

برچسب ها: رونق تولید ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.