پنجم اردیبهشت ماه آخرین فرصت برای جذب سرباز معلم

متقاضیان طرح سرباز معلم تا پنجم اردیبهشت ماه فرصت ثبت نام دارند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، نادرجهان آرای، مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان امروز گفت: بر اساس بخشنامه وزرات آموزش و پرورش ثبت‌نام از متقاضیان طرح سرباز معلم تا پنجم اردیبهشت ماه امسال ادامه دارد.

وی، با بیان اینکه جذب سرباز معلم صرفاً از بین دارندگان مدرک تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس انجام می‌شود، افزود: جذب سرباز معلمان در کلاس‌های درس واحد‌های آموزشی مناطق کم‌تر توسعه یافته امکان‌پذیر است و به کارگیری آنان در بخش‌های اداری، مدارس مناطق شهری و مرکز استان هیچ گونه مجوز قانونی ندارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: داوطلبان واجد شرایط دارای برگه آماده به خدمت بدون مهر غیبت که تاریخ اعزام آن‌ها تیر و شهریور ۹۸ باشد، در موعد مقرر، ثبت‌نام و امتیازبندی می‌شوند.

نادرجهان آرای افزود: جذب و به کارگیری افراد بر مبنای ارتباط رشته تحصیلی با رشته تدریس و بر اساس اعلام نیاز مناطق و اولویت‌های تخصیص نیرو انجام می‌شود.

وی گفت: ادامه کار معلمان وظیفه پس از اتمام خدمت موظف ممنوع است و انجام خدمت ضرورت در آموزش و پرورش هیچ گونه حق استخدامی یا اشتغال برای افراد ایجاد نمی‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان از متقاضیان خواست برای ثبت نام و اطلاع از شرایط ثبت نام به اداره کل آموزش و پرورش و مناطق آموزش و پرورش مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/م.ع

آغاز ثبت نام جذب سرباز معلم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.