ارسال سومین مرحله از کمک‌های سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی به مناطق سیل زده استان ایلام

رییس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی از ارسال سومین مرحله‌ی کمک‌های سازمان جهاد کشاورزی استان به مناطق سیل زده استان ایلام خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،رییس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی در مراسم اعزام سومین مرحله از کمک‌های سازمان جهاد کشاورزی استان، از اهدای اقلام غیر نقدی این سازمان و ادارات تابعه به ارزش بیش از ۷۸۰ میلیون تومان به سیل زدگان استان‌های گلستان، لرستان و ایلام خبر داد.
 
رسول جلیلی گفت: در این مرحله اقلامی شامل ۳۶ هزار عدد تخم، یک کامیون نان مشتمل بر ۲۰ هزار قرص نان و یک تن میوه اعم از سیب درختی و پرتقال به مناطق سیل زده استان ایلام بارگیری و ارسال شد.
 
جلیلی اظهار کرد: قبل از این محموله‌ها نیز در طی دو مرحله ۳ تن گوشت مرغ منمجد، ۱۱ تن گوشت قرمز منجمد، ۴ تن میوه، با کامیون یخچالدار به همراه سایر محموله‌های استانی به استان لرستان ارسال شده است و بانوان شاغل در سازمان نیز به ارزش ۵ میلیون تومان اقلامی از قبیل کنسرو ماهی، لوبیا، شیشه شیر و شیر خشک را نیز تهیه و از طریق پویش انسانیت ۴ به دست هموطنان خود رسانند.
 
وی گفت: همچنین کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان و ادارات تابعه سازمان نیز به صورت اختیاری در اقدامی خدا پسندانه یک تا دو روز از حقوق ماهانه خود را نیز برای کمک به هموطنان سیل زده خود در مناطق مختلف کشور اختصاص دادند.
 
جلیلی تاکید کرد: اداره کل دامپزشکی استان نیز اقلامی از قبیل آب معدنی، کنسرو، پتو و اقلام دارویی دام و طیور و گوشت مرغ را در قالب یک کامیون به ارزش ۵۰ میلیون تومان به مناطق سیل زده لرستان ارسال کرده است.
 
انتهای پیام/م

 

ارسال کمک های مردمی به ایلام

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.