صحنه‌ای وحشتناک از فرو رفتن میله آهنی در سر کارگر هندی

کارگر هندی پس از سقوط در چاه با وجود یک میله آهنی که در سرش فرو رفته بود، زنده ماند.

صحنه‌ای وحشتناک از فرو رفتن میله آهنی در سر کارگر هندی (+۱۲) +فیلم و تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،سانجای باهی کارگر ۲۱ ساله هندی پس از فرو رفتن میله آهنی در سرش به طور معجزه آسایی زنده ماند. بنا بر گزارش دیلی میل حادثه زمانی رخ داد که او مشغول کار ساختمانی در شهر بمبئی بود که از طبقات بالا به داخل چاه سقوط کرد و پس از حادثه میله آهنی که در مسیر سقوط قرار داشت در جمجمه اش فرو رفت.
در حالی که سانجای بر اثر حادثه دچار افت شدید فشار خون شده بود به بیمارستان انتقال یافت و پس از یک جراحی یک ساعت و نیم با حضور جراحان مغز و اعصاب، میله بدون آسیب رساندن به شریان اصلی مغز بیرون آورده شد.
پزشکان معتقدند که زنده ماندن این جوان هندی یک معجزه بود. بخشی از جمجمه او سوراخ شده بود و آسیب‌هایی را به وجود آورده بود، اما این آسیب‌ها جلو خون رسانی به مغز را نگرفته بود. معمولا بعد از این حوادث احتمال اینکه بیمار به منژیت دچار شود زیاد است اما خوشبختانه با مراقبت های لازم این خطر متوجه سانجای نشد.

صحنه‌ای وحشتناک از فرو رفتن میله آهنی در سر کارگر هندی

صحنه‌ای وحشتناک از فرو رفتن میله آهنی در سر کارگر هندی

انتهای پیام/


نجات معجزه آسای جوان هندی از مرگ

برچسب ها: حوادث ، دانلود فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۳۰ فروردين ۱۳۹۸
پس فیلمش کو؟
Iran (Islamic Republic of)
عابر
۱۴:۳۴ ۳۰ فروردين ۱۳۹۸
التغابن
مَا أَصَابَ مِن مُّصِيبَةٍ إِلَّا بِإِذْنِ اللَّهِ وَمَن يُؤْمِن بِاللَّهِ يَهْدِ قَلْبَهُ وَاللَّهُ بِكُلِّ شَيْءٍ عَلِيمٌ
ﻫﻴﭻ ﻣﺼﻴﺒﺘﻲ ﺟﺰ ﺑﻪ ﻓﺮﻣﺎﻥ ﺧﺪﺍ ﻧﺮﺳﺪ . ﻭ ﻫﺮ ﻛﺲ ﺑﻪ ﺧﺪﺍ ﺍﻳﻤﺎﻥ ﺑﻴﺎﻭﺭﺩ ، ﺧﺪﺍ ﻗﻠﺒﺶ ﺭﺍ [ ﺑﻪ ﺣﻘﺎﻳﻖ ]ﺭﺍﻫﻨﻤﺎﻳﻲ ﻣﻰ ﻛﻨﺪ ; ﻭ ﺧﺪﺍ ﺑﻪ ﻫﻤﻪ ﭼﻴﺰ ﺩﺍﻧﺎﺳﺖ .(١١)
آخرین اخبار