فرماندار خاتم:

به جوانان به عنوان یک فرصت نگاه کنیم

فرماندار شهرستان خاتم گفت: دستگاه‌های اجرایی در قبال مسائل جوانان مسئولیت پذیر باشند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، فرجام فاضلی فرماندار شهرستان خاتم در جلسه ستاد رسیدگی به امور جوانان شهرستان گفت: جوانان فرصت‌هایی هستند که  با بهادان دادن به آنان از خدمات آن‌ها استفاده کرد و  باید خواسته‌های جوانان در حوزه کار و اشتغال، فرهنگ، ورزش، سیاست، اجتماع و نقش آفرینی مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: مهمترین وظیفه ما به عنوان مسئول شناخت نیاز‌های جوانان و اجرای آن است باید این نیاز‌ها از طریق ستاد شناسایی شود و درباره آنان تصمیم گیری شود.

فاضلی  بیان کرد: مسائل جوانان مسائل مهمی است و علاوه بر اداره ورزش و جوانان دستگاه‌های اجرایی دیگر باید در قبال مسائل جوانان مسئولیت پذیر باشند و بخصوص در حوزه کار و اشتغال جوانان به طور جدی پیگیری شود.

تلاش مسئولان برای تحقق خواسته‌های جوانان

 جواد میربهبودی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان خاتم باگرامیداشت ولادت حضرت علی اکبر وروز جوان اظهارداشت: هفته جوان فرصت بسیار مناسبی است با بهره مندی از ظرفیت‌ها و توانمندی موجود توجه ویژه‌ای به امور جوانان که آینده سازان این کشور هستند داشته باشیم.

وی افزود: مسئولان درپی تحقق خواسته‌های جوانان در بحث ایجاد نشاط، کاهش آسیب‌های اجتماعی و خودباوری تلاش کنند.

 طالبی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان به عنوان دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان گفت: شاخص‌ترین مسئولیت اداره ورزش وجوانان بحث ورزش و پرکردن اوقات فراغت جوانان است.

وی خاطر نشان کرد: در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان آنچه که مصوب می‌شود به صورت عملی انجام شود که نتیجه خروجی برای جوانان گرفته شود.

اجرای سه تشکل ساماندهی امور جوانان در شهرستان، راه اندازی بانک اطلاعاتی جوانان برگزاری کلاس‌های آموزشی و فرهنگی از سوی دهیاران در روستاها، پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار به جوانان دارای مدرک مهارت فنی حرفه ای، برگزاری همایش‌ها با دعوت از کار آفرینان برتر شهرستان و استان، پیگیری کار و اشتغال جوانان ، منع به کار گیری افاغنه در مشاغل شهرستان  از مصوبات این نشست بود.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: اشتغال ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.