اصلاح ۱۰ کیلومتر از شبکه آب چالوس

بیش از ۱۰ هزار متر از خطوط انتقال آب آشامیدنی چالوس پارسال اصلاح شد.

صادق سلطانی مدیر امور آب وفاضلاب چالوس در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  گفت: به منظور افزایش توان تامین و ارتقای کیفیت آب آشامیدنی مشترکین، ۱۰ هزار و ۶۸۴ متر از شبکه آب آشامیدنی این شهرستان اصلاح شد و توسعه یافت.

وی افزود: ۴ هزار متر از خطوط انتقال آب در چالوس، ۱۸۷۰ متر در مرزن آباد و ۴۷۶۷ متر در هچیرود اصلاح شد.

سلطانی با بیان اینکه یک حلقه چاه در محوطه مخزن ۱۵ هزار متر مکعبی خرمنه حفر و پیگیری‌های لازم برای حفر یک حلقه چاه در مسیر بلوار امام رضا (ع) انجام شد، افزود: در شهر مرزن آباد نیز کدورت سنج آنلاین بر روی خط انتقال آب به منظور پیشگیری از ایجاد کدورت در شبکه توزیع نصب شد.

مدیر امور آب وفاضلاب چالوس ادامه داد: در شهر هچیرود دستگاه کلر زنی مایعی چاه دلگشا نصب و راه اندازی، تابلو کنترل دور این چاه تعویض و پمپ تابلو برق چشمه چاخانی تعمیر و راه اندازی شد.

وی، نصب الکتروپمپ شناور ۴ کیلووات برای راه اندازی مخزن قدیمی فلزی چاخانی، حفر یک حلقه چاه و مطالعات ایستگاه پمپاژ شهر هچیرود و نحوه آبرسانی بهینه به تمام مناطق شهر را از دیگر اقدامات انجام شده عنوان کرد.

سلطانی، به تشریح فعالیت‌های صورت گرفته در بخش فاضلاب نیز اشاره کرد و افزود: در شهر چالوس ۱۸۲۰ متر لوله گذاری فاضلاب اجرا و ۲۸۵ سیفون فاضلاب نصب شد.
انتهای پیام/س
 


اصلاح شبکه آب برای بهبهود کیفیت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار