افزایش ۲۱۲ هکتاری وسعت آرامستان ارومیه

رییس سازمان آرامستان‌های شهرداری ارومیه گفت: با اجرای طرح‌های توسعه، وسعت آرامستان ارومیه ۲۱۲ هکتار افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،حجت الاسلام و المسلمین امیرعباس عابدینی رییس سازمان آرامستاد‌های شهرداری ارومیه یا یبان اینکه خاکبرداری و تسطیح زمین‌های جدید باغ رضوان جهت احداث قطعات جدید در حال اجرا است گفت: پس از حل مشکل زمین‌های بادکی و الحاق این زمین‌ها به آرامستان، این سازمان جهت پیشبرد اهداف توسعه آرامستان نسبت به آماده سازی این زمین‌ها اقدام کرد.

وی با بیان اینکه با مشارکت یک شرکت پیمانکار و همچنین با حداقل هزینه نسبت به خاکبرداری و تسطیح این زمین‌ها اقدام شد، اظهار کرد: با توجه به حجم خاک و دشواری تسطیح، بهره برداری قسمتی از این زمین‌ها از اوایل سال آینده امکانپذیر می‌شود.


عابدینی با اعلام اینکه در باغ رضوان ارومیه با کمبود فضا مواجه نیستیم، بیان کرد: با تامین زمین برای توسعه آرامستان، در سال‌های آینده با مشکلی در زمینه نبود فضا برای دفن مواجه نخواهیم شد.

وی با اشاره به وسعت کنونی باغ رضوان ارومیه، گفت: در حال حاضر وسعت کنونی آرامستان که اموات در آن دفن شده اند ۸۴ هکتار است که با اجرای طرح‌های توسعه، وسعت آرامستان به ۲۹۶ هکتار می‌رسد.

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری ارومیه در پایان یادآور شد: در حال حاضر در باغ رضوان شهر ارومیه به طور میانگین هر ماه ۳۰۰ نفر دفن می‌شوند.
 
انتهای پیام/م
 
 

لزوم توسعه آرامستان ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.