قرارگاه ذوالفقار ارتش راه رودخانه کارون به شهرستان باوی را بازسازی می‌کند

امیر سیاری در خوزستان از برقراری راه ارتباطی روستا‌های غرب رودخانه کارون با مرکز شهرستان باوی از طریق نصب لوله و ساحل‌سازی به طول یک صد متر پل شناور غدیر ملاثانی خبرداد.

قرارگاه ذوالفقار ارتش راه رودخانه کارون به شهرستان باوی را بازسازی می‌کندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، امیر دریادار حبیب‌الله سیاریدر حاشیه بازدید از مناطق سیل‌زده شهرستان باوی در جمع خبرنگاران با اشاره به آمادگی ارتش جهت برقراری راه ارتباطی روستا‌های غرب رودخانه کارون با مرکز شهرستان باوی، اظهار داشت: این راه از طریق نصب لوله و ساحل‌سازی به طول صد متر پل شناور غدیر ملاثانی جهت امدادرسانی به سیل‌زدگان بار دیگر فعال می‌شود.

وی با اشاره به بررسی، تجزیه و تحلیل‌های میدانی از راه ارتباطی روستا‌های غرب رودخانه کارون با مرکز شهرستان باوی، بیان کرد: با تمامی امکانات برای برقراری ارتباطات در خدمت مردم استان هستیم و هر نقطه موردنیاز حضور پیدا می‌کنیم.

فرمانده قرارگاه امداد ذوالفقار ارتش جمهوری اسلامی ایران در خوزستان گفت: مردم خوزستان روزی در مقابل دشمن محکم ایستادگی کردند و امروز نیز در برابر سیل ایستادگی خواهند کرد.

گفتنی است راه ارتباطی بیش از ۳۰ روستا از روستا‌های غرب رودخانه کارون با مرکز شهرستان باوی با جمعیت ۱۲ هزار نفری باتوجه به افزایش دبی رودخانه و ایجاد سیل مسدود شده که برقراری این راه امدادرسانی سرعت بیشتری به خود می‌گیرد.

انتهای پیام/ز

امیر سیاری در خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.