سال ۹۷، بیش از ۵۰۰ هزار نفر از رویدادهای نمایشگاهی اصفهان بازدید کردند

مدیر عامل نمایشگاه بین المللی استان اصفهان گفت: سال ۹۷، بیش از ۵۰۰ هزار نفر از رویدادهای نمایشگاهی اصفهان بازدید کردند و ۴۰۰۰ شرکت در نمایشگاه ها حضور داشتند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی یار محمدیان مدیر عامل نمایشگاه بین المللی استان اصفهان عصر امروز در افتتاحیه هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت دام، طیور، دامپزشکی و آبزیان با اشاره به سیل اخیر اظهار کرد: عواید حاصل از بلیط فروشی این نمایشگاه برای کمک به مردم مناطق سیل زده کشور اختصاص خواهد یافت.
وی افزود: صنعت نمایشگاهی در حالی آغاز به کار کرد که تحریم‌ها فشار زیادی بر اقتصاد کشور وارد میکند و صنعت نمایشگاهی نیز با این مشکلات درگیر است.

مدیر عامل نمایشگاه بین المللی استان اصفهان با بیان اینکه نمایشگاه اصفهان تهدید‌های اقتصادی را به فرصت‌های بی نظیر تبدیل خواهد کرد، گفت: در سال ۹۸ با برنامه ریزی‌های منسجم و هدفمند سعی داریم، یک سال بی نظیر را برای صنعت نمایشگاهی اصفهان خلق کنیم.

یار محمدیان با بیان اینکه سال ۹۷، بیش از ۵۰۰ هزار نفر از رویداد‌های نمایشگاهی اصفهان بازدید کردند و ۴۰۰۰ شرکت در نمایشگاه‌ها حضور داشتند، افزود: این آمار نشان دهنده آینده امید بخش صنعت نمایشگاهی در استان اصفهان است.

وی اضافه کرد: امروز هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت دام، طیور، دامپزشکی و آبزیان در حالی برگزار می‌شود که ۱۱۳ شرکت معتبر داخلی و خارجی در این نمایشگاه در فضایی بالغ بر هشت هزار و ۵۰۰ متر مربع حضور پیدا کرده است.
مدیر عامل نمایشگاه بین المللی اصفهان ابراز امیدواری کرد: این نمایشگاه بتواند سهمی در اقتصاد ایفا کند و موجب توسعه صادرات و روتق تولید در کشور باشد.

انتهای پیام/م

 

افتتاحیه نمایشگاه بین المللی صنعت دام، طیور، دامپزشکی و آبزیان در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.