حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در مناطق سیل زده گمیشان

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از مناطق سیل زده شهرستان کمیشان بازدید کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  معصومه ابتکار عصر امروز با حضور در شهر گمیشان از مناطق سیل‎زده این شهر بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت سیل‌زدگان قرار گرفت.

وی همچنین در این بازدید به خانواده شهدای خدمت سری زد و ضمن دلجویی از آنها پیام قدردانی رئیس جمهور را به خانواده‎های شهدای خدمت گمیشان ابلاغ کرد.

ابتکار گفت: این شهدا کسانی هستند که برای کشور و شهر خود از خودگذشتگی کردند امیدواریم تلاش شود تا خانواده‎های این عزیزان معیشت آبرومندانه‎ ای داشته باشند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده افزود:طی گزارشی در جریان اقدامات در زمان سیل قرار گرفتیم چه اقدامات عمرانی و چه اقدامات بازسازی که دولت انجام داده و خدماتی که گروه‎های امدادی هلال‎احمر، تلاش‎های مردمی بیان شد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده خاطرنشان کرد: امید داریم با اقداماتی که در این موارد انجام می‎شود و خسارت‎هایی که پرداخت خواهد شد و همت مردم وضعیت به شرایط عادی برگردد.

ابتکار  با بیان اینکه گمیشان از ظرفیت‎هایی زیادی برخوردار است و تالاب گمیشان و جاذبه‎های هنری و صنایع دستی آن زبانزد است، افزود: امروز همچنین با بانوان فعال در حوزه صنایع دستی در شهر گمیشان گفت‌وگو کردیم و این شهر از نظر اقتصادی در حوزه صنایع دستی فعال است و امید داریم هرچه زودتر به رونق برسد و فرماندار گمیشان نیز در تلاش است که امید بار دیگر به این شهر بازگردد.

انتهای پیام/ح

 

حضور ابتکار در میان خانواده شهدای خدمت گمیشان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.