گشایش بزرگترین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی در شیراز برپا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد مهدی قاسمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس اظهار کرد: پانزدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی، ماشین آلات، نهاده‌ها و آبیاری به عنوان بزرگترین نمایشگاه کشاورزی کشور از سه‌شنبه ۲۷ فروردین ماه در شیراز برپا شد.

وی با بیان این که در کشور سالیانه در ۵ شهر تهران، مشهد، تبریز، اصفهان و شیراز نمایشگاه کشاورزی برگزار می‌شود، ادامه داد: این نمایشگاه با توجه به مساحت و تعداد شرکت کنندگان بزرگترین نمایشگاه است.

محمد مهدی قاسمی تصریح کرد: در این نمایشگاه ۱۷۵ شرکت ایرانی و خارجی حضور دارند که به جز حضور مستقیم شرکت DLG از کشور آلمان، نمایندگان شرکت‌های خارجی از کشور‌های آسیایی و اروپایی هستند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس بیان کرد: ۲۰ هزار مترمربع فضا به این نمایشگاه اختصاص داده شده که شامل ۱۷ هزار متر مربع فضای مسقف و ۳ هزار متر مربع فضای باز نمایشگاهی است.

قاسمی تصریح کرد: کارشناسان این سازمان در روز‌های برپایی نمایشگاه حضور فعال دارند و در دو غرفه در سالن‌های ملاصدرا و حافظ به بازدیدگان کنندگان مشاوره علمی، فنی و تخصصی ارائه می‌دهند.

وی گفت: ۴ کارگاه آموزشی با عنوان‌های اهمیت خاک و منابع آبی در شرایط کنونی، عوامل تعیین کننده شرکت در بازار غیررسمی آب و تمایل به پرداخت آب‌های زیرزمینی، مقایسه روش‌های ارزیابی آبیاری و تحلیل خاک و عملکرد آن در تنش‌های محیطی توسط استادان و مدرسان آلمانی برای محققان، کارشناسان، بهره برداران پیشرو و دیگر علاقه‌مندان به رشته‌های مربوطه با همکاری اتاق بازرگانی شیراز تشکیل می‌شود.

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی، ماشین‌آلات، نهاده‌ها و آبیاری تا روز جمعه ۳۰ فروردین از ساعت ۱۵ تا ۲۱ میزبان بازدید کنندگان است.

انتهای پیام/چ

نمایشگاه بین المللی کشاورزی در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.