با حضور شهردار تهران انجام شد؛

۲۰ پروژه مدیدریت شهری در منطقه ۶ افتتاح شد

آیین بهره برداری از ۲۰ پروژه مدیریت شهری در منطقه ۶ برگزار شد.

۲۰ پروژه مدیدریت شهری در منطقه ۶ افتتاح شدبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، آیین بهره برداری از ۲۰ پروژه مدیریت شهری در منطقه ۶ برگزار شد.

در ابتدای این مراسم محمدرضا دهداری پور شهردار منطقه ۶ اظهار کرد:منطقه ۶ تهران به لحاظ قرارگیری اماکنی مانند وزارتخانه‌ها، دفاتر اداری، مراکز تجاری و فروشگاه‌های بزرگ مثل شهروند و فروشگاه قدس، مراکز درمانی و بیمارستان‌های مثل بیمارستان امام خمینی و بیمارستان قلب تهران یکی از تاثیرگذار‌ترین مناطق تهران است.

دهداری پور با اشاره به وجود مراکز علمی آموزشی درمنطقه ۶ گفت: دانشگاه تهران، دانشگاه تربیت معلم، دانشگاه علوم پزشکی و بسیاری از این مراکز آموزش عالی در این منطقه وجود دارد که موجب شده است این منطقه را به عنوان یک مرکز مهم شهری شناخته شود.

شهرداد منطقه ۶ ادامه داد: مدیریت شهر در منطقه ۶ با رویکرد مدیریت مشارکتی در راستای تحقق شعار شهردار تهران برای شهری برای همه، تمرکز خود را برای توسعه پایدار شهری انسان قرار داده است تا با قرار دادن ظرفیت‌ها و به کارگیری آن گامی موثر در توسعه پایدار منطقه به عنوان قلب تهران داشته باشد.

دهداری پور ادامه داد:امروز ۲۰ پروژه با ۱۸۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید که از جمله آنها می توان به احداث پروژه دوچرخه سواری در منطقه در تقاطع کشاورز ولیعصر،راه اندازی ۱۵ ایستگاه مسیر دوچرخه اشتراکی بیدود، احداث مرکز تفکیک زباله با هدف کاهش زباله و تفکیک زباله در مبدا در میدان آرژانتین، پروژه احداث مجموعه دو منظوره ورزشی مدیریت بحران شهدای کردستان با هدف توسعه خدمات در محل پروژه،  پروژه بوستان بهجت آباد با توجه به کمک به افراد سالمندان و احداث مسجد حضرت فاطمه زهرا و سرای محله اشاره کرد.

وی در پایان گفت: امید است در پایان با تلاش‌های بیشتر به مردم بتوانیم شهری مناسب با سیاست گذاری‌ها و هوشمند داشته باشیم.

در ادامه این مرام شهربانو امانی عضو شورای شهر تهران گفت: امسال سال بسیار سخت برای مردم بود و بارش‌ها سبب وقوع سیل شد و این سیل و سیلاب‌ها سیلی محکمی در گوش مدیران زد.

وی ادامه داد؛ بحث مشکل آب را هنوز داریم باید خانم‌ها این مشکل را بیشتر مورد توجه قرار بدهند، مشکل کم آبی حل نشده  است و سفره آب زیرزمینی از بین رفته است هر چقدر بارش داشته باشیم باید صرفه جویی کنیم.

امسال شهردار تهران اقدام به برپایی نوروز گاه‌ها در پایتخت کشور کرد و سبب شد عید نوروز در پایتخت، برای مردم نوروزی واقعی باشد و اگر این سیل ویران گر نبود عزت و کامیابی مردم و مسافرانب که در پایتخت حضور داشتند، کامل می‌شد.

امانی ادامه داد؛ در زمان سیلاب‌ها از استان‌های تماس گرفتند و گفتند اگر باران در تهران ببارد چه کاری انجام می دهید که بنده با شهردار تهران تماس گرفتم و شهردار اعام کرد که همه ما آماده باش هستیم.

عضو شورای شهر ادامه داد: سیل در تهران را شهردار تهران توانست مدیریت کند و آن هم از اراده حناچی شهرداری تهران و شورای شهر بود.

وی افزود: یکی از نعمت‌های ما مردم هستند که با همبستگی توانستند آمریکا و ترامپ که عیدی بدی به مردم دادند را روسیاه کنند این پیروزی را هیچ کس نمی‌تواند به نام خودش مصادره کند.

در دامه زهرا نژاد بهرام عضو دیگر شورای شهر تهران گفت: تجربه به من نشان داده است که پس از هر سختی موفقیتی عظیم در انتظار مردم است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار