دانشگاه رازی مهارت های کسب و کار را به دانشجویان آموزش می دهد

معاون پژوهشی دانشگاه رازی گفت: بنا داریم ظرف سه تا پنج سال آینده باتوجه به نیاز بازار تربیت هزار برنامه نویس حرفه‌ای را در مرکز مهارت آموزی این دانشگاه داشته باشیم.

دانشگاه رازی مهارت های کسب و کار به دانشجویان اموزش می دهدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،فرزاد ویسی یکی از برنامه‌های دانشگاه رازی برای ورود به دانشگاه نسل سوم را مهارت آموزی دانشجویان دانست و اعلام کرد: متاسفانه در شرایط کنونی اکثر دانشگاه‌های کشور تنها به شیوه‌های کلاسیک و متداول آموزش‌هایی را به دانشجویان می‌دهند، بدون آنکه این افراد آماده ورود به فضای کسب و کار شوند.

وی با اشاره به راه اندازی مرکز آموزش‌های مهارتی دانشگاه رازی طی یک سال و نیم گذشته، عنوان کرد: در این مرکز دانشجویان دانشگاه رازی، در کنار یادگیری رشته‌های تخصصی خود به فراگیری برخی مهارت‌های کسب و کار نیز می‌پردازند.

معاون پژوهشی دانشگاه رازی بابیان اینکه از زمان راه اندازی این مرکز دانشجویان استقبال گسترده‌ای از آن نشان داده‌اند، گفت: در این مرکز تلاش کرده‌ایم تا مهارت‌هایی را به دانشجویان آموزش دهیم که بنا به نیاز بازار است.

وی ساخت طلا و جواهر، آب درمانی، امنیت شبکه و رباتیک را از جمله آموزش‌های تخصصی ارائه شده در این مرکز عنوان کرد و افزود: همچنین در این مرکز دوره‌های مهارتی آموزش خبرنگاری را داریم که دانشجویان علاقمند به حرفه خبرنگاری، روزنامه نگاری حرفه‌ای را آموزش می‌بینند.



انتهای  پیام/ز


راه اندازی مرکز آموزش‌های مهارتی دانشگاه رازی

برچسب ها: اشتغال ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار