بررسی ابهام در کیفیت متفاوت سوخت در جایگاه های کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل پخش فراورده‌های نفتی کهگیلویه وبویراحمد گفت: سوختی که ما تهیه می‌کنیم همه از یک مکان است اگر قرار است مشکلی وجود داشته باشد باید همه آن مشکل داشته باشد.

بررسی ابهام در کیفیت متفاوت سوخت در جایگاه های کهگیلویه و بویراحمدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، لطف الله مسعودی مدیرعامل پخش فراورده‌های نفتی کهگیلویه وبویراحمدگفت: اگر کسی در خصوص بنزین گلایه و شکایتی دارد به شرکت پخش فراورده‌های نفتی مراجعه کند چرا که ما واحد کنترل کیفیت و کمیت داریم تا جلوی خود فرد به او این کیفیت و کمیت را نشان دهیم.

وی اظهار کرد: فرقی نمی‌کند سوخت از ماهشهر یا جای دیگر باشد، ما برای همه این‌ها یک بارنامه داریم که مشخصات سوخت در آن قید شده است.

مسعودی گفت: کل سوختی که ما تهیه می‌کنیم از یک منبع است به صورتی که ۳ یا ۴ ماه سوخت شرکت از ماهشهر است و ۳ یا ۴ ماه دیگر سوخت از اصفهان و دیگر مکان‌ها می‌آوریم، اما اینکه یک فردی بگوید سوخت درون شهری با برون شهری متفاوت است یک اشتباه است، زیرا ما از یک نوع سوخت برای داخل و خارج شهر استفاده می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت پخش فراورده‌های نفتی تصریح کرد: سوختی که ما تهیه می‌کنیم همه از یک مکان است اگر قرار است مشکلی وجود داشته باشد باید همه آن مشکل داشته باشد این فرد می‌تواند به واحد فراورده‌های کنترل کیفیت ما مراجعه کند و موضوع را از نزدیک مشاهده کند.

مسعودی در پایان بیان کرد: شما می‌توانید خبرنگاری به همراه تعزیرات برای تست کیفیت سوخت به شرکت بفرستید تا این موضوع را تست کند، زیرا سوخت ما با هماهنگی اداره استاندارد تهیه می‌شود.

انتهای پیام/غ

بالا بودن کیفیت سوخت در استان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.