دستگیری سارقان ۱۵ تن پیاز در"نایین

سارقانی که اقدام به سرقت یک دستگاه کامیون حامل ۱۵ تن بار پیاز با ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کرده بودند در عملیات ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان "نائین" دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "ایرج کاکاوند فرمانده انتظامی شهرستان "نایین" در تشریح این خبر گفت: درپی شکایت فردی مبنی بر سرقت کامیون وی که حامل ۱۵ تن بار پیاز بود، موضوع در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: بلافاصله واحد‌های گشت انتظامی به راه افتاده و به گشت زنی در منطقه پرداختند که سرانجام در کمتر از ۸ ساعت خودروی مسروقه در یکی از محور‌های فرعی شهرستان شناسایی و متوقف شد.

سرهنگ کاکاوند اظهارکرد:در این عملیات ۲ سارق که باهم رابطه پدر وفرزندی داشتند دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان "نایین " با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش محموله مسروقه توسط سارقان را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کردند اظهار داشت: با اقدام به موقع ماموران خودروی کامیون به همراه بار آن به مالباخته تحویل داده شد.

مقام انتظامی در پایان به رانندگان خودرو‌های باری توصیه کرد از توقف و استراحت در کنار جاده‌ها و مکان‌های نا امن خودداری کرده و حتی برای یک لحظه در هنگام پیاده شدن از خودرو، سوئیچ را روی آن قرار ندهند.


انتهای پیام/م

 

سرقت 15 تن بار پیاز در نایین

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.