سرنوشت مرموز دوست صمیمی مدیر «ویکی‌لیکس»/ هم‌خانه «آسانژ» را بشناسید + تصاویر

پس از بازداشت مدیر ویکی لیکس خبر‌هایی درباره سرنوشت مرموز همخانه او به گوش می‌رسد.

سرنوشت مرموز دوست صمیمی مدیر «ویکی‌لیکس»/ همخانه قدیمی «آسنانژ» را بشناسید+ تصاویربه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  در زمانی که مقامات بریتانیایی، جولیان آسانژ مؤسس ویکیلیکس را از داخل اتاقش در سفارت اکوادور دستگیر کرده و به ماجرای او می‌پردازند، سؤالاتی درباره‌ی سرنوشت گربه‌ی جولیان آسانژ به گوش می‌رسد.

گربه‌ای به نام «جیمز» تنها دوست همیشگی جولیان آسانژ، در این هفت سالی بوده که او در سفارت گذرانده است. این گربه در فضای مجازی تعداد زیادی دنبال کننده دارد، به گونه ای که در توئیتر ۳۲ هزار تن و در اینستاگرام ۷ هزار تن او را دنبال می‌کنند.

جیمز گربه‌ی بازیگوش روی درخت کریسمس و یا در چهارچوب در اتاق جولیان می‌نشست.

«صرف نظر از سرنوشت جولیان آسانژ، عاقبت گربه او چه خواهد شد؟!»؛ این پرسشی است که کاربران اینترنتی درباره‌ی جیمز می‌پرسند.

یکی از کاربران پرسید: آیا حال جیمز خوب است؟! و دیگری نیز آرزو کرد، کسی نگهداری از جیمز را بر عهده بگیرد، زیرا بدون تردید گربه پس از جولیان روز‌های سخت و آشفته‌ای را پشت سر می‌گذارد.

با وجود اینکه هیچ اطلاع دقیقی از گربه نیست، برخی منابع می‌گویند گربه جولیان خیلی وقت است که سفارت را ترک کرده و در آنجا زندگی نمی‌کند. روزنامه «لا ریپابلیکا»‌ی ایتالیا سال گذشته درباره جیمز نوشت: گربه برای همیشه رفت. نویسنده مقاله که آسانژ را دیدار کرده بود گفت: گربه دیگر آنجا نیست، آسانژ می‌خواهد گربه را از این فضای غیرقابل تحمل انزوا دور کند و به او زندگی بهتری بدهد.

سرنوشت مرموز دوست صمیمی مدیر «ویکی‌لیکس»/ همخانه قدیمی «آسنانژ» را بشناسید+ تصاویر

بنا به گزارش اسپونتیک، گربه از چند ماه پیش در سفارت به چشم نمی‌خورد و از سپتامبر گذشته در سفارت نیست و نزدیکان جولیان می‌گویند، گربه خیلی وقت است به جای دیگری برده شده است. زیرا سفارت بر این باور بود که آنجا محل فروش حیوانات اهلی نیست و به همین دلیل جیمز برای همیشه آنجا نخواهد ماند.

یک کارمند سابق در ویکیلیکس به نام «جیمز پال» می‌گوید، سفارت از سال‌ها پیش به گربه اجازه ماندن داده بود، اما پس از تهدید سفارت به بردن گربه به یک محل نگهداری حیوانات، یکی از اعضای خانواده جولیان نگهداری از گربه را بر عهده گرفته است.

سرنوشت مرموز دوست صمیمی مدیر «ویکی‌لیکس»/ همخانه قدیمی «آسنانژ» را بشناسید+ تصاویر

سرنوشت مرموز دوست صمیمی مدیر «ویکی‌لیکس»/ همخانه قدیمی «آسنانژ» را بشناسید+ تصاویر

سرنوشت مرموز دوست صمیمی مدیر «ویکی‌لیکس»/ همخانه قدیمی «آسنانژ» را بشناسید+ تصاویر

منبع:تابناک

انتهای پیام/

سرنوشت گربه جولیان آسانژ پس از دستگیری او

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بروسلی
۲۰:۰۱ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
چگونه ذهن یک دنیا را از فرد اصلی حامی شفافیت ضد تخلفات دولتها به یک گربه معطوف می شود کرد با رسانه های ضد انسانیت
اینگونه است بازی رسانه های غربی در مقابله با آزادی بیان
آزادی بیان سالهاست در غرب مرده است.
کشته شدن بسیاری از خبرنگاران آزاد اندیش غربی به شیوه های قتل ترور تصادف و نظایر این نشان می دهد آزادی بیان واقعی سالهاست در غرب مرده است.
از رسانه شما خواهشمندیم یک گزارش مفصل در این باره به زبان فارسی و انگلیسی منتشر کنید .
حالا که غرب ساز ادعای آزادی بیان دارد الان وقت آن است از زمان قتل قاشقچی تا الان فقط چند ماه تیتر یک بود وقت آنست که دنیا به آزادی بیان واقعی برسد و خبرنگاران از همدیگر واقعا حمایت کنند مهم اینست که رسالت خبرنگاری را داشته باشی تا امثال علی نژادها خود را به دنیا و ملت ایران غالب نکنند.
یا علی مدد
آخرین اخبار