بخشی از بدهی‌ فدراسیون قایقرانی پرداخت شد

رئیس فدراسیون قایقرانی از پرداخت بخشی از بدهی‌های فدراسیون قایقرانی خبر داد.

بدهی های فدراسیون قایقرانی کمتر شدبه گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فدراسیون قایقرانی کشورمان که در روز‌های پایانی سال ۱۳۹۷ رئیس جدید خود را شناخت و علیرضا سهرابیان مقدم تا ۴ سال آینده سکان دار این فدراسیون خواهد بود، در ابتدای سال جدید با یک سری بدهی در مجامع بین المللی که از دوره‌ی قبلی باقی مانده است مواجه شد.

۲۰۰۰۰ هزار دلار بابت خرید قایق‌های روئینگ، ۶۵۰۰ دلار بابت خرید قایق‌های کاناپولو، ۷۵۰ پوند بابت حق عضویت در فدراسیون جهانی بادبانی

سهرابیان مقدم که برای شرکت در جلسه هیئت اجرایی کنفدراسیون کانوئینگ آسیا در کشور مالزی به سر می‌برد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اعلام کرد بدهی که مربوط به خرید قایق‌های کاناپولو بوده است پرداخت شده تا میزان بدهی‌های فدراسیون کمتر شود.

یکی دیگر از اتفاقاتی که با حضور سهرابیان در مالزی رخ داد نگه داشتن میزبانی مسابقات کاناپولو قهرمانی آسیا در ایران بود. پیش از این با اینکه کنفدراسیون کانوئینگ آسیا ایران را میزبان اعلام کرده بود، اما بعضی از کشور‌های شرق آسیا به دنبال این بودند تا میزبانی را به آن سمت از قاره ببرند تا بتوانند از شرایط به نفع خود استفاده کنند. اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و حضور سهرابیان و احمد دنیا مالی نائب رئیس کنفدراسیون در این جلسات به نفع کشورمان به اتمام رسید و تهران به عنوان میزبان این مسابقات معرفی شد.


بیشتر بخوانید:

سهرابیان مقدم: فدراسیون قایقرانی سال ۹۸ را با کمک به سیل زدگان آغاز کرد

برترین قایقرانان جهان معرفی شدند

فدراسیون قایقرانی جاده سلامت را تعطیل کرد


انتهای پیام/

بخشی از بدهی های فدراسیون قایقرانی پرداخت شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار