برگزاری مراسم «سیل مهربانی همکلاسی ها» درهرمزگان همزمان با سراسر کشور

همزمان با مدارس سراسر کشوربرنامه ملی پویش «سیل مهربانی همکلاسی ها»، در مدارس هرمزگان برگزار شد.

دادی زاده مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،گفت: همزمان با مدارس سراسر کشوربرنامه ملی پویش «سیل مهربانی همکلاسی ها»، در مدارس هرمزگان برگزار شد.

وی افزود:این برنامه با شعار «هر مدرسه یک پایگاه همدلی»، صبح امروز ۲۸ فروردین، با برپایی پایگاه‌های جمع‌آوری کمک به مناطق سیل‌زده برای مشارکت فعال دانش آموزان و اولیای آن‌ها در این طرح ملی برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان نهادینه ساختن فرهنگ ایثار و کمک به همنوع در بین دانش‌آموزان از مهم‌ترین اهداف برگزاری این پویش ملی در مدارس عنوان کرد.

دادی زاده با اشاره به انتخاب هرمزگان به عنوان استان معین خوزستان در موضوع حوادث طبیعی اخیر تعیین شده است، افزود: برای تحقق این وظیفه، با عشق و علاقه به همنوعان خود باید از تمام ظرفیت‌ها در برای یاری‌رساندن به سیل‌زدگان به ویژه دانش‌آموزان عزیز استان خوزستان استفاده شود.

وی گفت: کمک به همنوع و حمایت از هموطنان در هنگام مشکلات و بلایای طبیعی به عنوان یک اصل نهادینه‌شده در دین مبین اسلام سفارش شده است و سراسر آموزه‌های دینی بر این مهم تاکید دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان همچنین گفت: دانش‌آموزان در هر نقطه‌ای از کشور عضو خانواده بزرگ آموزش و پرورش هستند و ما وظیفه داریم برای حمایت از این سرمایه‌های آینده کشور، همه توان خود را بسیج کنیم.

دادی‌زاده افزود: شماره حساب ۲۱۷۳۱۲۵۴۴۱۰۰۶ به نام تعاون اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان برای واریز کمک‌های نقدی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ر

هر مدرسه یک پایگاه همدلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.