سرمایه گذاری ۴۱۸ میلیارد تومانی در شهرک‌های صنعتی استان مرکزی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی گفت: ۹۱ طرح تولیدی با سرمایه چهار هزار ۱۸۳ میلیارد ریال در سال گذشته توسط بخش خصوصی در شهرک‌های صنعتی این استان به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، مصطفی آمره مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی گفت: با آغاز به کار این واحد‌های صنعتی در مجموع یک هزار و ۴۴۹ فرصت شغلی پایدار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در این استان ایجاد شد.

وی توضیح داد: علاوه بر ایجاد این فرصت‌های شغلی مستقیم شمار زیادی کارسازی در واحد‌های تولیدی پایین دستی و همکار این واحد‌ها نیز صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی بیان کرد: زمینه فعالیت واحد‌های تولیدی بهره برداری شده در شهرک‌های صنعتی استان در سال گذشته درحوزه صنایع فلزی، تولید شمش آلومینیوم، شیشه، انواع صنایع غذایی و مصالح ساختمانی است که در مجموع ارزش سرمایه گذاری آن‌ها توسط بخش خصوصی چهار هزار و ۱۸۳ میلیارد ریال است.

آمره اظهار داشت: ۳۳۵ قرارداد واگذاری زمین در سال گذشته در شهرک‌های صنعتی این استان منعقد و ۱۶۲ هکتار زمین به متقاضیان سرمایه گذاری واگذار شده است.

وی افزود: سال گذشته ۱۶۱ دوره آموزشی از سوی شرکت شهرک‌های استان مرکزی در شهرک‌ها و نواحی مختلف استان مرکزی برگزار شد که بیش از چهار هزار و ۳۰ نفر از فعالان این بخش در این دوره‌های آموزشی شرکت کردند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی اضافه کرد: استقرار ۲ واحد نماینده بیمه در شهرک‌های صنعتی و صدور ۶۷ بیمه نامه برای صنایع کوچک، برگزاری ۱۲ تور صنعتی و شرکت ۳۰۲ نفر در این تورها، جمع آوری و بررسی ۹ عنوان ایده‌های نخبگان استان از دیگر فعالیت‌های شرکت شهرک‌های استان در سال گذشته است.

۳۰ هزار نیروی انسانی در ۲ هزار و ۴۹۵ واحد صنعتی در ۳۳ شهرک و ناحیه صنعتی نقاط مختلف استان فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام /پ

شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی 

برچسب ها: صنعت ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.