کشف بیش از ۱۱ کیلوگرم مواد مخدر در خراسان شمالی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی از کشف ۱۱ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک و دستگیری ۳ سوداگر مرگ در بجنورد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سرهنگ محمد غلامی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر فروش مواد مخدر در یکی از محلات شهرستان بجنورد بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با شناسایی این محل اقدامات اطلاعاتی خود را برای دستگیری تمام فروشندگان مواد مخدر آغاز کردند ، افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند.

سرهنگ غلامی با بیان اینکه فروشنده مواد مخدر به محض روئیت ماموران با ایراد خسارت به خودرو‌های انتظامی توسط یک دستگاه خودرو از محل متواری می‌شود، گفت: این فرد بعد از چند ساعت محموله مواد مخدر را با هماهنگی قبلی به یک خودروی دیگر تحویل می‌کند.

وی بیان کرد: در این رابطه بلافاصله نیرو‌های کمکی نیز وارد عمل می‌شوند و ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری ماموران پاسگاه سیساب نهایتا با تعقیب چند ساعته و شلیک ۳ تیر هوایی و همچنین ۱۴ تیر به سمت خودروی مورد نظر موفق می‌شوند راننده و سرنشین خودروی دوم را دستگیر نمایند.

وی با اشاره به اینکه در این راستا با توجه به اینکه خودروی ماموران در حین تعقیب و گریز و برخورد با خودروی متهم منجر به واژگون شدن می‌شود، افزود: خوشبختانه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در سلامت کامل بودند و فقط از ناحیه دست و پا دچار مصدومیت مختصر می‌شوند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با توجه به اینکه متهمان قبل از رسیدن ماموران اقدام به پرت کردن مواد مخدر از خودرو به بیرون نمودند، نهایتا هر دو متهم خودروی دوم دستگیر و مواد مخدر پرت شده نیز در حاشیه جاده کشف و ضبط شد.

سرهنگ غلامی با اشاره به اینکه ماموران کمکی نیز موفق شدند خودروی متهم ردیف اول را نیز توقیف و متهم را دستگیر نمایند، اظهار کرد: در این رابطه ۳ متهم دستگیر و مقدار ۱۱ کیلو ۷۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک نیز کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان افزود: متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و هر دو خودرو نیز راهی پارکینگ شدند.

انتهای پیام / ب

دستگیری سوداگران مرگ در بجنورد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.